Agencja interaktywna HYPERmedia (ISOBAR) zakończyła realizację dwóch nowych projektów dla marki Pampers (Procter&Gamble). Na początku sierpnia w Internecie swoją premierę miała Akademia Zdrowego Rozwoju oraz nowa odsłona witryny www.niemowle.onet.pl związana z konceptem 'Spójrz na świat oczami dziecka’.
Głównym celem akcji Akademii Zdrowego Rozwoju jest przybliżenie rodzicom świata małego dziecka i możliwość kontaktu z ekspertami Instytutu Pampers. Wszystko dzieje się w przyjaznej i nieformalnej atmosferze, by zarówno rodzice, jak i ich dzieci czuły się swobodnie. 'Mamy nadzieję, że doświadczenie i bliższe poznanie świata dziecka pozwoli rodzicom lepiej poznać potrzeby swoich pociech i dzięki temu lepiej adresować je na poszczególnych etapach rozwoju dziecka.’ – mówi Jolanta Bylica, rzecznik prasowy Instytutu Pampers.
Akcja rozpoczęła się 12 sierpnia 2005 roku na Agrykolii w Warszawie. Akademia Zdrowego Rozwoju promowana jest w Internecie za pośrednictwem specjalnie przygotowanej przez HYPERmedia podstrony serwisu www.niemowle.onet.pl.
Agencja zaprojektowała stronę tak, aby posługując się kursorem myszki rodzice mogli wkroczyć w interaktywny świat widziany oczami dziecka. Wirtualna akademia przenosi ich w trzy strefy, które odpowiadają etapom rozwoju maluchów. I tak dziecięcą wyprawę rozpoczynają w pokoju 'NewBaby’, który wygląda dokładnie tak, jak postrzega go niemowlę leżące w łóżeczku. Po przejściu do pokoju 'Active Baby’ naszym oczom ukażą się wielkie przedmioty, dokładnie w takiej skali, jak widzą je dzieci w fazie raczkowania. Ostatni pokoik 'Let’s Go’ to miejsce, w którym maluchy stawiają swoje pierwsze kroki i uczą się samodzielności.
Wędrując po wirtualnym świecie na stronach www.niemowle.onet.pl możemy zdobyć wiele interesujących wiadomości związanych z rozwojem swoich pociech. Pomagają w tym sprzęty, postaci i zabawki widziane z perspektywy dzieci. Wyposażenie pokazuje, jakie wyzwania czekają na maluchy w przestrzeni mieszkania. Agencja na potrzeby projektu przygotowała praktyczne wirtualne gadżety, m.in.: zaproszenia do akademii, które rodzice mogą przesyłać pocztą elektroniczną i tabelę wzrostu, pokazującą, jak dziecko rozwija się na tle rówieśników. Z poziomu strony można wysłać również e-kartki, np. zawiadamiające, że maleństwo właśnie zaczęło ząbkować.
HYPERmedia, członek globalnej sieci interaktywnej ISOBAR, współpracuje z Procter&Gamble od 2003 roku. Agencja zajmuje się projektami z użyciem mediów cyfrowych dla takich marek, jak Blend-a-med, Always, Pantene, Pampers, Head&Shoulders i Wella.
Wpisy promowane
- Lepsza naprawa niż recykling: zrównoważony rozwój a odzież roboczaNaprawa zamiast wyrzucania do śmieci- „prawo do naprawy” przewidziane w dyrektywie UE dotyczącej urządzeń elektrycznych mogłoby również promować ochronę zasobów ...
- Prowadzenie i reklama na Facebooku – dlaczego wybierz agencję?W dobie cyfrowej rewolucji, prowadzenie social media stało się kluczowym elementem strategii marketingowej każdej firmy. Facebook, jako jedna z najpotężniejszych ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.