Agencja Interaktywna Adv.pl kontynuuje obsługę e-marketingową jednej z najbardziej rozpoznawalnych marek na rynku – WINIARY – należącej do Nestle Polska SA. Efektem współpracy obu firm, jest odświeżenie serwisu winiary.pl.
Tak jak dotychczas, istotę oraz merytoryczną siłę serwisu stanowią przepisy i porady kulinarne, lecz w zupełnie nowym wydaniu wzbogaconym o praktyczną wiedzę kucharską i lekarską. Nowością są artykuły przygotowane przez ekspertów z tych dziedzin. Lekarz rodzinny udziela porad w sprawach dotyczących zdrowego i aktywnego trybu życia, ale również w zakresie prewencji zdrowotnej (np. jak bronić się przed grypą w okresie jesiennym). Szef Kuchni natomiast dzieli się swoimi przepisami, praktycznymi poradami. Dodatkowo istnieje możliwość bezpośredniego zapytania eksperta, jak również uzyskania odpowiedzi w nurtującej nas kwestii. Wszystkie porady i odpowiedzi ekspertów znajdują się na forum żywieniowym zamieszczonym w serwisie.
Kolejną istotną zmianą jest forma prezentacji produktów. Każdy produkt z oferty WINIARY ma swoją osobną odsłonę, w której, oprócz zdjęcia, użytkownik może zapoznać się z wartościami odżywczymi oraz energetycznymi produktu. Ponadto, w postaci graficznej przedstawiony jest sposób ich przygotowania. Z produktem można zatem zapoznać się tak dokładnie, jakbyśmy niemal trzymali go w ręku. Każda prezentacja zawiera również listę przepisów powiązanych z danym produktem oraz odwrotnie – szukając przepisu znajdziemy listę składników, wśród których znajduje się link do prezentacji. Dla niezdecydowanych utrzymano funkcję doradczą, którą spełnia 'Sufler kulinarny’ – narzędzie, które po podaniu składników, z jakich powinno składać się danie, wskazuje Internaucie gotowy przepis.
Wszelkie zmiany w serwisie – nowe przepisy, praktyczne porady kulinarne, czy informacje o promocjach i konkursach, bezpośrednio na pulpit komputera serwuje Agnieszka. Jest to wirtualna przyjaciółka z ekranu, będąca aplikacją Brand Mate, stanowiącą autorskie rozwiązanie Adv.pl.
Wkrótce z okazji zbliżających się Mikołajek oraz Świąt Bożego Narodzenia serwis zostanie wzbogacony o wiele elektronicznych gadżetów m.in. okazjonalne kartki, wygaszacze, tapety.
'Kolejne zwycięstwo projektu Adv.pl oraz realizacja serwisu Winiary.pl stanowily dla nas nowe wyzwanie. Cieszymy sie, ze powtórnie doceniono oryginalność pomysłów oraz skuteczność naszych rozwiązań.’ – mówi Konrad Pankiewicz, Dyrektor Zarządzający Adv.pl. 'Organizacja i przygotowanie nowej wersji serwisu świadczy również o zaufaniu, jakim obdarza nas Nestle Polska’ – dodaje.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.