Użytkownicy Sieci, którym nieobcy jest bakcyl łowiecki, z powodzeniem sięgnąć mogą do serwisu Zakupy Wirtualnej Polski Firma COLT – dystrybutor w Polsce produktów UMAREX-WALTHER Niemcy – otwarła właśnie na stronach witryny dwa sklepy internetowe, znane już skądinąd użytkownikom portalu Bron.pl: Wiatrówki oraz Broń.
Bron.pl to pierwsza polska platforma obronna. Realizuje strategie B2B oraz B2C w zakresie handlu bronią, obronności i sportu. Przedsięwzięcie ma na celu łączenie rynku firm z branży. Istotną sprawa jest dywersyfikacja zgromadzonej oferty. Obok gadżetów typowo obronnych, w tym broni bez zezwoleń, w sklepie bron.pl można zakupić np. alarmy domowe, luki sportowe, artykuły myśliwskie i inne. Bron.pl zapewnia ponadto fachowe doradztwo oraz obsługę sprzedaży i wymiany informacji na najwyższym poziomie. Polski Serwis Strzelecki Wiatrówki.pl powstał zaś z myślą o szerokim propagowaniu strzelectwa sportowego w Polsce. Obowiązujące obecnie przepisy dopuszczają zakup i posiadanie broni pneumatycznej gładko lufowej bez zezwoleń, dzięki czemu możliwy staje się powszechny dostęp do tego sprzętu oraz zakup, tez za p9ośrednictwem Sieci, odpowiedniego sprzętu i akcesoriów.
Liczba produktów oferowanych za pośrednictwem witryny zakupy.wp.pl przekroczyła tym samym 400 tysięcy.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.