Sieć reklamy internetowej IDMnet powiększa swój zespół. Dynamiczny rozwój firmy i coraz większa ilość prowadzonych projektów zaowocowały poszerzeniem istniejących już struktur, a także powołaniem nowej komórki organizacyjnej – Działu Nowych Projektów.
Z początkiem Nowego Roku skład osobowy IDMnet poszerzył się o sześć nowych osób. Wzmocniono dział agencyjny, obsługi adserwerowej i klientów bezpośrednich, a także powołano Dział Nowych Projektów. Nowi pracownicy mają wzmocnić firmę na polu współpracy z agencjami reklamowymi i domami mediowymi, a także zapewnić dalszy dynamiczny rozwój IDMnet.
'To kolejny krok w rozwoju naszej firmy. Wzmożone zainteresowanie ofertą IDMnet, coraz bogatsze portfolio witryn i nowi klienci – to wszystko spowodowało, że zmiany jakie przeprowadziliśmy były niezbędne.’ – powiedział Adam Dyba prezes IDMnet.
Najwięcej osób wzmocniło dział agencyjny, który odpowiada za obsługę agencji reklamowych i domów mediowych. Agnieszka E. Krawczyk, Urszula Czaplarska objęły stanowiska Account Manager, natomiast Adam Semik – Junior Account Manager.
Iwo Gałecki odpowiedzialny za obsługę kluczowych klientów IDMnet objął stanowisko Account Manager.
Marcin Jastrzębski rozpoczął pracę na stanowisku New Business Manager, a Mariusz Nowosielski jako Junior Traffic Manager.
Agnieszka E. Krawczyk jest absolwentką wydziału psychologii społecznej w Szkole Wyższej Psychologii Społecznej w Warszawie oraz Policealnego Studium Reklamy. Doświadczenie w obsłudze klientów zdobywała w agencji reklamowej oraz agencjach PR pracując z takimi klientami jak: Bols, Henkel Polska, Pfizer Polska, P&G, LEK Polska, Próchnik SA, Reckitt Benckiser, Telegate. W IDMnet odpowiada za obsługę kluczowych agencji reklamowych i domów mediowych.
Urszula Czaplarska skończyła studia licencjackie w WSE-I w Warszawie – kierunek finanse i bankowość. Obecnie jest studentką psychologii ekonomicznej w Wyższej Szkole Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Warszawie. Przez ostatnie 5 lat zajmowała się obsługą kluczowych klientów w zakresie reklamy rekrutacyjnej w firmie doradztwa personalnego Hudson. Dodatkowo była odpowiedzialna również za marketing i PR firmy. W IDMnet odpowiada za obsługę agencji reklamowych i domów mediowych.
Iwo Gałecki jest absolwentem Uniwersytetu Warszawskiego, Wydział Zarządzania i Marketingu. Doświadczenie zdobywał pracując w TP Internet Sp. z o.o. zaczynając od młodszego specjalisty do spraw handlowych a kończąc jako Product Manager gdzie zajmował się produktami hostingowymi i usługami z dziedziny klucza publicznego w ramach CC Signet. Pracował także w agencji WebService jako Account Manager tworząc serwisy takie Purmo.pl czy Kubus.pl.
Adam Semik to świeżo upieczony absolwent Wydziału Zarządzania UW. Doświadczenie zdobywał pracując jako media assistant/media buyer w domu mediowym Optimum Media OMD. Zajmował się również prasą w teamie PTC. Jego praca magisterska dotyczyła nielegalnych praktyk ograniczających konkurencję min. na rynku mediów.
Nowością w strukturze IDMnet jest Dział Nowych Projektów. Za jego rozwój i organizację odpowiada Marcin Jastrzębski, który objął funkcję New Business Managera. Marcin jest absolwentem Seneca College of Applied Arts & Technologies w Ontario, Kanada, na kierunku Digital Media Arts. Pracował jako Lead Creative Developer realizując kampanie reklamowe i projekty WWW m. in. dla Sony, Visa, Ford i Hershey’s.
Powiększył się także dział obsługi adserwerowej – Mariusz Nowosielski rozpoczął pracę na stanowisku Junior Traffic Managera. Mariusz jest studentem w Wyższej Szkole Ekonomiczno-Informatycznej w Warszawie na wydziale zastosowań informatyki w biznesie.
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
- ERLI: Dynamiczny rozwój w III kwartale 2024 rokuW ciągu pierwszych dziewięciu miesięcy tego roku platforma ERLI osiągnęła wartość sprzedanych towarów (GMV) na poziomie 849 mln PLN, co ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.