Agnieszka Klepacka objęła funkcję dyrektora handlowego domu mediowego Cormedia. Dotychczasowy zarząd spółki został poszerzony i obecnie tworzą go trzy osoby: Iwo Gałecki, Karol Kowalski i Agnieszka Klepacka.
Agnieszka Klepacka będzie kierować sprzedażą domu mediowego Cormedia i nadzorować działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej. Do jej obowiązków będzie także należało prowadzenie negocjacji handlowych, kontrola realizowanych budżetów reklamowych klientów oraz realizacja planu sprzedaży. Jako członek zarządu Agnieszka Klepacka będzie odpowiadać za kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej i finansowej firmy.
Wiedza i doświadczenie Agnieszki są olbrzymie i bardzo się cieszę, że będziemy z tego potencjału mogli skorzystać. Poszerzenie zarządu o osobę dyrektora handlowego z pewnością przyczyni się do większej skuteczności jego działań, a co za tym idzie pozytywnie odbije się na działaniach sprzedażowych. – powiedział Iwo Gałecki, dyrektor generalny firmy.
Agnieszka Klepacka pracę w reklamie internetowej rozpoczynała w Wydawnictwie Murator, a w roku 2004 dołączyła do sieci IDMnet. Tam zajmowała się sprzedażą i kontaktami z klientami bezpośrednimi, głównie z branży budowlanej. Pracę w IDMnet zakończyła pod koniec 2007 roku, jako kierownik działu klientów bezpośrednich. Do aktywności zawodowej Agnieszka Klepacka wraca po urlopie macierzyńskim.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.