Agnieszka Klepacka objęła funkcję dyrektora handlowego domu mediowego Cormedia. Dotychczasowy zarząd spółki został poszerzony i obecnie tworzą go trzy osoby: Iwo Gałecki, Karol Kowalski i Agnieszka Klepacka.
Agnieszka Klepacka będzie kierować sprzedażą domu mediowego Cormedia i nadzorować działy sprzedaży bezpośredniej i agencyjnej. Do jej obowiązków będzie także należało prowadzenie negocjacji handlowych, kontrola realizowanych budżetów reklamowych klientów oraz realizacja planu sprzedaży. Jako członek zarządu Agnieszka Klepacka będzie odpowiadać za kreowanie i wdrażanie strategii sprzedażowej i finansowej firmy.
Wiedza i doświadczenie Agnieszki są olbrzymie i bardzo się cieszę, że będziemy z tego potencjału mogli skorzystać. Poszerzenie zarządu o osobę dyrektora handlowego z pewnością przyczyni się do większej skuteczności jego działań, a co za tym idzie pozytywnie odbije się na działaniach sprzedażowych. – powiedział Iwo Gałecki, dyrektor generalny firmy.
Agnieszka Klepacka pracę w reklamie internetowej rozpoczynała w Wydawnictwie Murator, a w roku 2004 dołączyła do sieci IDMnet. Tam zajmowała się sprzedażą i kontaktami z klientami bezpośrednimi, głównie z branży budowlanej. Pracę w IDMnet zakończyła pod koniec 2007 roku, jako kierownik działu klientów bezpośrednich. Do aktywności zawodowej Agnieszka Klepacka wraca po urlopie macierzyńskim.
Wpisy promowane
- Program do projektowania mebli w 3D – TopSolid WoodRozwój technologii daje spore możliwości w obszarze zwiększenia skuteczności i wydajności pracy projektantów i producentów mebli. Świetnym tego przykładem jest ...
- O co zapytać prawnika do spraw gospodarczych?Dla wielu przedsiębiorców świat prawa gospodarczego może być skomplikowany i pełen pułapek. Właśnie dlatego warto skorzystać z usług prawnika specjalizującego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.