Rafał Tatarek awansował na stanowisko kierownika działu sprzedaży agencyjnej w domu mediowym Cormedia. Z firmą związany jest od listopada 2007 roku.
Rafał Tatarek pokieruje trzyosobowym zespołem i będzie odpowiadał za realizację powierzonych mu celów sprzedażowych. W ramach obowiązków kierowniczych będzie także odpowiadał za właściwy rozwój relacji z domami mediowymi i agencjami reklamowymi w oparciu o strategię rozwoju firmy.
– Pod koniec ubiegłego roku zapoczątkowaliśmy proces zmian w strukturach sprzedaży. Wyodrębniliśmy dwa działy, zakreśliliśmy cele i obszary działań i realizujemy wcześniejsze założenia. Awans Rafała na stanowisko kierownika działu agencyjnego to wynik uznania jego kompetencji jak i wkładu w rozwój Cormedia. – powiedział Iwo Gałecki, dyrektor generalny firmy.
Rafał Tatarek związany jest z domem mediowym Cormedia od początku istnienia firmy, czyli od listopada 2007 roku. Przez cały czas pracy odpowiadał za współpracę z domami mediowymi i agencjami. Wcześniej pracował w sieci reklamy internetowej IDMnet na stanowisku media plannera. Z branżą internetową związany jest od 2005 roku, kiedy to rozpoczął pracę przy projekcie Fit.pl.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.