Tematyczna sieć reklamowa BUDOWNICTWOonline wprowadziła do swojej oferty kolejny pakiet reklamowy. Nowy produkt pozwala precyzyjnie dotrzeć z przekazem reklamowym do architektów i studentów architektury, projektantów, dekoratorów oraz inwestorów branżowych. W pakiecie zastosowano dwa modele cenowe uzależnione od liczby odsłon.
Nowość w ofercie sieci to pakiet reklamowy o nazwie BUDonline_ARCHITEKTURA. W skład tego produktu wchodzą specjalistyczne serwisy internetowe skupiające architektów i studentów architektury, projektantów budynków i wnętrz, grafików i designerów a także inwestorów budowlanych. Zasięg nowego pakietu oferowanego przez sieć wynosi blisko 100 000 użytkowników i ponad 500 000 odsłon.
W ramach nowej oferty reklamodawcy mogą korzystać ze standardowych form reklamy internetowej, ale główną cechą pakietu są rozwiązania nieszablonowe takie jak specjalnie tworzone sekcje klienta, dedykowane konkretnym rozwiązaniom działy czy tzw. include’y. Profil demograficzny internautów do których dociera nowy pakiet reklamowy Cormedia wygląda następująco: ponad 50% to osoby między 25 a 44 rokiem życia; ponad 33% posiada wyższe wykształcenie; ponad 36% zamieszkuje miejscowości powyżej 200 tys. osób.
Na czele najbardziej atrakcyjnych grup zawodowych, w ramach kategorii Budownictwo są Architekci. Jest to jedno z wyjątkowo opiniotwórczych środowisk tej branży. To oni wyznaczają trendy w budownictwie i bardzo często decydują o zastosowaniu określonych materiałów na etapie realizacji projektów budowlanych. Ponadto stanowią doskonałą grupę nabywczą, zwłaszcza w sektorze dóbr luksusowych. Właśnie te względy zadecydowały o stworzeniu specjalnego pakietu, jakim jest BUDonline_Architektura – mówi Agnieszka Klepacka, dyrektor handlowy Cormedia.
Tematyczna sieć budowlana zarządzana przez Cormedia jest liderem w swojej branży i według najnowszych wyników Megapanelu (faktyczny zasięg biur sprzedaży, stan na 31.03.2009) wyprzedza IDMnet, GazetaDom.pl, Adnet, Arbonetwork oraz pozostałe portale. Miesięczny zasięg sieci BUDOWNICTWOonline wynosi 1 630 000 użytkowników (real users).
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.