Adam Dyba objął funkcję Prezesa Zarządu w spółkach Afilo i AdAction. Głównym zadaniem nowego Prezesa będzie pomoc w budowie strategii rozwoju oraz kontrola operacyjna nad funkcjonowaniem obu firm. Obydwie spółki należą do grupy kapitałowej ZPR S.A.
Adam Dyba był założycielem i wieloletnim prezesem jednej z najstarszych polskich firm działających na rynku reklamy internetowej – Internetowego Domu Mediowego net (IDMnet). W trakcie jego prezesury firma zdobyła czołową pozycję wśród sieci reklamy online. W czerwcu 2006 Adam Dyba odszedł z IDMnet do spółki ClickAd, brokera reklamy internetowej. Odpowiadał w niej za opracowanie i wdrożenie nowej strategii biznesowej, rozwój narzędzi reklamowych i usług oraz budowę sieci sprzedaży na Ukrainie.
Spółki Afilo i AdAction to nowe firmy w grupie kapitałowej ZPR S.A., do której należą między innymi Grupa Radiowa Time (radio ESKA, ESKARock, VoxFM i radio WAWA), dziennik Super Express, wydawnictwo MURATOR, sieć reklamy internetowej IDMnet, SUPERMEDIA i SUPERMEDIA Interactive oraz sieć kasyn i salonów gry Orbis Casino.
Sieć afiliacyjna Afilo – www.afilo.pl – specjalizuje się w prowadzeniu kampanii reklamowych w Internecie rozliczanych za efekty. Firma rozpoczęła swoją działalność we wrześniu tego roku, a jej dyrektorem generalnym jest Paweł Sypczuk.
AdAction – www.adaction.pl – to nowa firma na polskim rynku zajmująca się szeroko pojętą rozrywką multimedialną, reklamą w grach komputerowych, tworzeniem gier reklamowych na potrzeby klientów, a także wykorzystaniem rozwiązań mobilnych w dotarciu do konsumentów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.