system3.pl, spółka w grupie K2 Internet, specjalizująca się w marketingu partnerskim wprowadziła do swojej oferty nowy produkt – sieć dedykowaną.
Sieć dedykowana jest to sieć zbudowana z witryn skupionych w sieci partnerskiej system3, które są ściśle dopasowane do grupy docelowej reklamodawcy. Klient nie płaci tutaj za odsłonę reklamy, ale za „unikalnego użytkownika”, który zostanie przekierowany na stronę docelową. Przygotowanie takiego produktu możliwe było dzięki wprowadzeniu nowej funkcjonalności w systemie, która pozwala na pełną integrację z sieciami reklamowymi. W chwili obecnej system3 zintegrowany jest z siecią ARBOmedia, Ad-Vice oraz IDMnet.
Nie każda witryna ma szansę być uwzględnioną w sieci dedykowanej. Wybieramy tylko najlepsze serwisy, które spełniają określone warunki a ruch przez nie sprowadzony jest najwyższej jakości. Co więcej, jesteśmy w stanie pokryć 100% zasięgu w grupie docelowej. – mówi Magdalena Czachowska, Affiliate Marketing Director spółki.
Każda propozycja wyceniana jest indywidualnie, w zależności od produktu, grupy docelowej i celów jakie chce osiągnąć Reklamodawca. system3.pl przeprowadził już pierwsze kampanie w sieci dedykowanej m. in. dla IKEA (za pośrednictwem domu mediowego ACR).
Poza marketingiem partnerskim i promocją w sieci dedykowanej, spółka prowadzi kampanie Paid Search i SEO rozliczane w modelu CPA, współpracując z wybranymi partnerami specjalizującymi się w tym zakresie.
Wpisy promowane
- Program do projektowania mebli w 3D – TopSolid WoodRozwój technologii daje spore możliwości w obszarze zwiększenia skuteczności i wydajności pracy projektantów i producentów mebli. Świetnym tego przykładem jest ...
- O co zapytać prawnika do spraw gospodarczych?Dla wielu przedsiębiorców świat prawa gospodarczego może być skomplikowany i pełen pułapek. Właśnie dlatego warto skorzystać z usług prawnika specjalizującego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.