Nowy serwis internetowy IAB Polska

Opublikowano: 3 marca 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Pod adresem iab.pl jest już dostępny nowy serwis internetowy Interactive Advertising Bureau Polska, stworzony przy współpracy Stowarzyszenia z agencją interaktywną OS3 multimedia i firmą RSI internet.

Interactive Advertising Bureau to założona w USA w 1996 roku, działająca obecnie w kilkudziesięciu krajach organizacja, zrzeszająca podmioty rynku interaktywnego. Głównym zadaniem IAB jest wspieranie działalności uczestników rynku reklamy interaktywnej. W 2001 roku pierwotna nazwa Internet Advertising Bureau została zmieniona ze względu na zmiany zachodzące na rynku – internet rozwinął i zintegrował się z technikami mobilnymi i alternatywnymi kanałami przekazu. Nowa nazwa bardziej odpowiada, więc charakterowi współczesnej reklamy online. Interactive Advertising Bureau działa obecnie w kilkudziesięciu krajach na świecie. Wszystkie lokalne oddziały stowarzyszenia działają niezależnie i posiadają swobodę we wprowadzaniu regulacji na rynkach, które reprezentują. Mimo, że IAB Polska jest samodzielną, niezależną organizacją utrzymuje bliskie kontakty z członkami IAB w USA, w Europie i w innych częściach świata.

„Bardzo cieszy nas fakt, że IAB tak prężnie rozwija się na polskim rynku. Koniec 2003 roku był dla Stowarzyszenia niezwykle udany, pozyskało ono nowych członków, w efekcie zmian ukształtowały się nowe władze. Pracując nad serwisem IAB chcieliśmy stworzyć miejsce, które społeczność interaktywna z chęcią będzie odwiedzać i odnajdywać w nim najświeższe informacje dotyczące zarówno problemów, jak i nowych szans pojawiających się przez branżą. Miło nam, że mieliśmy swój wkład
w rozwój Stowarzyszenia, poprzez możliwość stworzenia www.iab.pl.” – powiedział Tomasz Pruszczyński dyrektor zarządzający OS3 multimedia.

Jak mówi Dominik Kaznowski, Wiceprezes IAB, odpowiedzialny za marketing „Współpraca z OS3 układała się wyjątkowo dobrze i jesteśmy zadowoleni z efektów naszej współpracy. Oczywiście serwis będzie dalej rozwijany, zwłaszcza w zakresie publikacji nowych treści. Nowością w IAB jest możliwość złożenia wniosku członkowskiego online.”

Dzięki wdrożeniu przez firmę RSI internet systemu klasy CMS – webBOX wszystkie publikowane w serwisie treści są zawsze aktualne i łatwo dostępne, a ich publikacja jest prosta i intuicyjna. WebBOX stanowi kompletny zestaw aplikacji i narzędzi do budowy oraz zarządzania treścią w dowolnej wielkości serwisie internetowym.

http://www.os3.pl
http://www.iab.pl
http://www.rsi.pl
http://www.webbox.pl

Sylwester KozakNowy serwis internetowy IAB Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.