Wirtualna Polska przebudowała serwis motoryzacyjny. Witryna moto.wp.pl ma od teraz nowoczesny layout, przejrzystą nawigację i rozbudowane sekcje tematyczne. Wkrótce wzbogaci się o obszerną sekcję społecznościową, redagowaną przez internautów, którzy będą mogli dodawać do witryny autorskie teksty, zdjęcia i filmy.
Serwis moto.wp.pl wystartował w całkiem nowej odsłonie. Witrynę podzielono na siedem głównych bloków tematycznych, z których każdy zawiera szczegółowe podkategorie. Oprócz najnowszych informacji, autorskich testów samochodów, porównań i porad, serwis prezentuje liczne galerie zdjęć oraz materiały wideo. Nowa strona Moto WP zawiera też unikalny mechanizm wyceny aut, umożliwia internautom dokonywanie oceny swoich samochodów oraz gwarantuje dostęp do ogłoszeń kupna-sprzedaży. Na głównej stronie redakcja prezentuje motoryzacyjne newsy – tu ciekawostką jest podział na najważniejsze wiadomości poszczególnych dni tygodnia – oraz listę informacji najaktualniejszych i najchętniej czytanych przez użytkowników.
Głównym celem dokonanych przez nas zmian było maksymalne uproszczenie nawigacji oraz usystematyzowanie wiadomości. Zależało nam na tym, by użytkownik mógł szybko i łatwo znaleźć w serwisie wszystko, czego potrzebuje, poruszając się po nim intuicyjnie, jak też korzystając z udostępnionych przez nas narzędzi, np. wyszukiwarki aut czy mechanizmu wyceny pojazdów. Stawiamy na autorskie testy samochodów oraz ciekawostki z historii
i współczesności motoryzacji. W Moto WP nie zabraknie sportowych aut marzeń i relacji z ciekawych, motoryzacyjnych imprez i wydarzeń. Rozbudowujemy sekcję społecznościową, dzięki której użytkownicy będą współtworzyć witrynę. – mówi Marek Wieliński z Wirtualnej Polski, Koordynator Serwisu Moto.
Od teraz wybierając markę samochodu i określając jego model, użytkownik otrzymuje – zaprezentowany na jednej stronie – zestaw wszystkich informacji dostępnych na ten temat w serwisie; począwszy od najnowszych artykułów tematycznych, przez oceny internautów, po galerie zdjęć i materiały wideo. W zakładce Moto, obok sekcji Samochody, zawierającej dane modeli blisko 50 najpopularniejszych marek, znalazły się także działy Gadżety, Porady, Tuning i Oceny Samochodów. Ten ostatni to baza ocen samochodów dokonanych przez użytkowników, której kryteriami są m.in. marka i model auta, rocznik, pojemność oraz typ silnika. Każda ocena auta dodawana jest przez użytkownika bez konieczności zakładania konta w serwisie. Sekcja Wiadomości to aktualności, premiery motoryzacyjne, nowinki techniczne, moto-ciekawostki oraz artykuły związane ze sportem motorowym.
Wyodrębniliśmy również kategorię Powersekcja. To strony Moto w całości poświęcone najmocniejszym i najszybszym samochodom – mówi Jakub Wielicki z Działu Moto – Miłośnicy motoryzacji znajdą tu informacje o Subaru, Lotusach czy Lamborghini, ale także o unikalnych autach, o których mało kto słyszał. Staramy się prezentować w serwisie wszystko, co ciekawe i aktualne. Publikujemy obszerne testy aut nowych i używanych oraz porównania popularnych modeli. Nasz nowy serwis ma nie tylko dostarczać informacji i ciekawostek, ale przede wszystkim – być użyteczny.
Istotnym elementem moto.wp.pl jest Forum. W serwisie redakcja prezentuje również najciekawsze bloogi tematyczne internautów. Użytkownicy mogą opiniować wszystkie prezentowane w witrynie treści. Uzupełnieniem moto.wp.pl jest dział Bezpieczeństwo, poświęcony przepisom ruchu drogowego, zasadom bezpiecznej jazdy, prezentujący statystyki policyjne i bieżące wiadomości z tras.
Już wkrótce Moto WP zostanie uzupełnione o sekcję społecznościową. Każdy użytkownik, po założeniu w serwisie unikalnego konta, będzie mógł dodawać do niego zdjęcia oraz autorskie materiały wideo. Kolejną nowością będzie dodawanie przez użytkowników własnych artykułów, które redakcja opublikuje na równi z innymi materiałami.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.