Trzy firmy z grupy medialnej OS3 group – OS3 multimedia, Jotka print design i studio fotografii cyfrowej INIS, po wygranym przetargu, podpisały umowę z siecią odzieży młodzieżowej Reporter. Współpraca obejmuje odświeżenie wizerunku firmy poprzez stworzenie rozbudowanego serwisu internetowego oraz gamy handlowych materiałów poligraficznych. Za stworzenie kompleksowych projektów graficznych odpowiedzialna jest firma Jotka. Studio INIS zajęło się wykonaniem wszystkich wykorzystanych w projekcie fotografii. Agencja interaktywna OS3 multimedia jest autorem strony reporter.com.pl.
„Nasza odzież kierowana jest do konkretnej grupy – ludzi młodych, wolnych, ceniących niezależność i dobrą zabawę. Kolekcje Reporter dają możliwość wyrażenia siebie poprzez kreowanie niepowtarzalnego, własnego stylu. Przedstawione nam przez całą grupę OS3 spójne ze sobą propozycje wyraźnie podkreślają te właśnie cechy naszej odzieży i mają w sobie coś z ideologii naszej marki – luz, nowoczesność, bezpretensjonalność. Bardzo podoba nam się nowatorskie podejście firmy do projektów, kompleksowa obsługa oraz świeże spojrzenie na nasz wizerunek.” – powiedział Daniel Wahl z firmy Reporter
„Wszystkie przygotowane przez OS3 group realizacje są spójne wizerunkowo. Jako eksperci w kreowaniu kompleksowych projektów wykorzystaliśmy wspólne środki wyrazu dla podkreślenia silnej osobowości marki. Stworzony przez nas serwis korporacyjno – produktowy, podobnie jak poligrafia wyraźnie podkreśla styl firmy. Przedstawienie ludzi w ruchu dodaje serwisowi dynamiki i autentyczności. Żywe, nasycone i dokładnie dobrane kolory budują harmonię, a szczególnie wyeksponowane, oryginalne detale ubrań przykuwają uwagę. ” – powiedział Marcin Maj client service director OS3 multimedia.
„Nasze projekty poligraficzne dla firmy Reporter bardzo wyraźnie eksponują produkty, budując wokół nich historię. Wykreowany świat, to miasto, w którym wszystko może się zdarzyć. Gdzie młodzi ludzie sami tworzą swoje realia, wywracają rzeczywistość „do góry nogami”. Nasycone kolory, świeżość i letnia energia są bez wątpienia atutami tych projektów. Wierzymy, że dzięki nim uda nam się spełnić oczekiwania obecnych oraz przyszłych klientów sklepów Reporter.” – powiedział Krzysztof Pietrek dyrektor Jotka print design i INIS fotografia.
http://www.reporter.com.pl
http://www.os3.pl
Wpisy promowane
- Proces zakupu nieruchomości w Dominikanie dla obcokrajowcówChcesz ulokować swoje oszczędności w bezpieczny sposób, pozwalając im na siebie zarabiać? A możesz szukasz dla siebie miejsca, w którym ...
- Reklama zewnętrzna: Klucz do Sukcesu w Ery CyfrowejReklama zewnętrzna, mimo cyfrowej rewolucji, nie straciła na wartości, ale wręcz przeciwnie – stała się bardziej efektywna i innowacyjna. Billboardy ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Rusza „NAJtaniej” w aplikacji ERLIPlatforma zakupowa ERLI uruchomiła w swojej aplikacji sekcję „NAJtaniej”. Codziennie znajdą w niej nowe najkorzystniejsze oferty – każda z nich ...
- Paweł Fornalski (IdoSell) zainwestował 5 mln. zł. w polską platformę e-commerce TakeDropTakeDrop.pl – polska platforma dropshippingowa – założona przez Tomasza Niedźwieckiego i Adriana Księżarczyka zdobyła pierwszego dużego inwestora. Pakiet 20 proc. ...
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.