Podczas uroczystej gali Superbrands, portal Onet.pl otrzymał nagrodę Superbrand 2007. Statuetkę odebrał Łukasz Wejchert, prezes Grupy Onet.pl.
Już po raz drugi przyznano nagrody dla najlepszych polskich marek. Wśród wyróżnionych firm znalazły się także telewizja: TVN i TVN24.
Specjalną statuetką organizatorzy uhonorowali również panią Henrykę Bochniarz – osobę znaną i zasłużoną dla rozwoju biznesu w Polsce. Statuetkę wręczył jej ubiegłoroczny laureat – prof. Leszek Balcerowicz.
Pomysłodawcą programu Superbrands jest światowa organizacja The Superbrands Ltd. z siedzibą w Londynie, działająca w 70 krajach od ponad 12 lat. Jej zadaniem jest promowanie i nagradzanie silnych marek na poszczególnych rynkach lokalnych. Organizacja rozpowszechnia ideę „brandingu” (kreacji marek) poprzez wydawanie albumów przedstawiających opis sukcesu najmocniejszych marek na danym rynku.
Nagroda od Superbrands potwierdza silną pozycję portalu Onet.pl wśród polskich marek. Ostatni raport „Marki Polskie”, przygotowany przez dziennik Rzeczpospolita i firmę doradczą Ernst&Young także wskazał Onet.pl jako najsilniejszą i najbardziej rozpoznawalną polską markę.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.