Od 20 listopada 2006 r. wchodzi w życie umowa, na mocy której powstała spółka Opcom Grupa Eskadra Sp. z o.o. Firma powstała na bazie agencji interaktywnej Opcom i będzie jedną ze spółek tworzących Grupę Eskadra.
Opcom jest agencją specjalizującą się w marketingu interaktywnym oraz mobilnym, która działa na rynku od blisko sześciu lat. Spośród sukcesów agencji Opcom szczególną uwagę zwracają nagrody takie jak Kreatura, Webstar, nominacje do Złotych Orłów oraz 5 wyróżnień Favourite Website Award.
Wartość transakcji nie została ujawniona, ale wiadomo, że Opcom funkcjonować będzie bez żadnych zmian personalnych, a jego dotychczasowi właściciele Krzysztof Adamus i Przemysław Fuksa tworzą Zarząd nowej spółki i zachowają kontrolę nad firmą.
Od grudnia 2006 Opcom Grupa Eskadra działać będzie jako integralna część Grupy Eskadra, włącznie z przeprowadzeniem się do nowej, wspólnej siedziby w Krakowie. Grupa od dwóch lat posiada również biuro w Warszawie.
„Nasz cel jest prosty: Grupa Eskadra będzie oferować PEŁEN serwis usług marketingowych, w PEŁNYM tego słowa znaczeniu” – mówi Sebastian Oprządek, dyrektor zarządzający Grupy – „W przeciwieństwie do wielu obecnych na rynku agencji definiujących się jako full service, bardzo często bazujących po prostu na licznych podwykonawcach, Eskadra świadczy szeroki wachlarz wyspecjalizowanych usług w pełni je kontrolując i zapewniając między nimi lepszą współpracę i 100% synergię. Docenią to przede wszystkim duzi Klienci i bardzo profesjonalnie prowadzone marki, którym dedykujemy naszą strategię rozwoju. Z drugiej strony wyspecjalizowane firmy tworzące Grupę dają nam szansę na dywersyfikację biznesu i jednoczesną obsługę większej ilości firm w różnych sektorach. Agencja interaktywna od dawna była naszym priorytetem. Zdecydowaliśmy się na podpisanie umowy z Opcom, jako naszym zaufanym partnerem, z którym strategicznie współpracowaliśmy od pewnego czasu. Duży potencjał kreatywny, doświadczenie w zakresie nowych mediów połączone z siłą Eskadry dadzą nam szansę na wspólną walkę o znaczącą pozycję na polskim rynku.”
„Dynamiczny rozwój to nasz wspólny cel. Już dziś wyliczyć możemy efekty współpracy w ramach Grupy. Projekty realizowane dla Procter&Gamble (Tampax, Olay, Puma, Always Fresh) oraz serwis dla programu Czysta Akcja w Krakowie to nasze ostatnie sukcesy. Sądzę, że obydwie strony bardzo skorzystały z połączenia sił. My wnosimy świeże spojrzenie na nowe media, doświadczenie w projektach interaktywnych, ogromną ambicję. Eskadra – szeroki przegląd rynku, doskonale rozwinięte relacje z Klientami, potężne doświadczenie na polu tradycyjnych mediów reklamowych” – mówi Krzysztof Adamus, dyrektor kreatywny Opcom.
„Jedną z najsilniejszych stron Grupy jest współpraca w dziedzinie kreacji” – mówi Mateusz Zmyślony, dyrektor kreatywny Eskadry – „Kreacja to jedna z tajemnic naszego sukcesu. Mamy na tym polu przewagę nad konkurencją i zamierzamy ją nie tylko wzmacniać, ale też wykorzystać na nowych polach. Dlatego Grupa Eskadra zamierza oferować teraz również najwyższej klasy koncepcje kreatywne w marketingu interaktywnym, tak jak wcześniej z sukcesem udało nam się to zrobić na polu działań PR, event marketingu a przede wszystkim BTL. Dynamicznie rozbudowujemy teraz dział kreacji, który wspiera wszystkie dywizje grupy.”
„Budowa Grupy trwa. W chwili obecnej strategicznie współpracujemy z agencją PR oraz firmą świadczącą usługi w dziedzinie field marketingu. Całkiem prawdopodobne, że współpraca ta jeszcze bardziej się zacieśni i spółki te również zaczną działać w ramach Grupy Eskadra” – stwierdza na koniec Sebastian Oprządek.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.