Opera w sieci reklamowej Adclick

Opublikowano: 8 listopada 2004. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Sieć AdClick została oficjalnym przedstawicielem Opera Software w Polsce. 4 listopada wystartowała pierwsza przygotowana przez AdClick kampania z reklamami wyświetlanymi w darmowej wersji przeglądarki internetowej Opera.

‚Rozpoczęcie współpracy z Opera Software jest naturalną konsekwencją naszej strategii rozwoju jako sieci zapewniającej swoim klientom dotarcie z przekazem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców’ – mówi Krzysztof Łada, Dyrektor Zarządzający AdClick. Opera Software to obecnie jedna z najpopularniejszych alternatyw dla produktu Microsoftu. Na świecie używa jej ponad 7 milionów Internautów. Także w Polsce Opera jest coraz bardziej popularna – korzysta z niej ponad 200 tysięcy użytkowników miesięcznie.

Z uwagi na specyfikę produktu są to osoby zaawansowane technicznie, wykorzystujące Internet nie tylko do przeglądania poczty i wiadomości na portalach. Nieprzypadkowo więc jako pierwsza w Operze pojawiła się kampania Nazwa.pl w całości zaplanowana i zakupiona przez CR Media S.A. Nazwa.pl to serwis należący do firmy NetArt – oferującej domeny i serwery, dlatego też reklama w przeglądarce Opera trafi do właściwej grupy docelowej wśród Internautów.

‚Od dawna przymierzaliśmy się do zaplanowania kampanii w Operze, a profesjonalna pomoc ze strony AdClick znacznie przyspieszyła nasze działania. Po włączeniu Opery do sieci AdClick od razu zwróciliśmy się z prośbą o realizację tego projektu. Dlaczego zdecydowaliśmy się wykorzystać Operę w naszej kampanii? Argumenty są oczywiste i niepodważalne: możliwość geotargetowania, bardzo niski koszt dotarcia do odbiorców oraz idealnie dopasowany profil użytkowników przeglądarki do oferowanej przez firmę NetArt usługi.’ – tłumaczy Tomasz Piątkowski z CR Media S.A.

W przeglądarce Opera AdClick oferuje 2 podstawowe rodzaje reklamy: graficzną, czyli baner 468×60 oraz tekstową do 225 znaków.

http://www.opera.com

http://www.adclick.pl

Sylwester KozakOpera w sieci reklamowej Adclick

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.