Sieć AdClick została oficjalnym przedstawicielem Opera Software w Polsce. 4 listopada wystartowała pierwsza przygotowana przez AdClick kampania z reklamami wyświetlanymi w darmowej wersji przeglądarki internetowej Opera.
'Rozpoczęcie współpracy z Opera Software jest naturalną konsekwencją naszej strategii rozwoju jako sieci zapewniającej swoim klientom dotarcie z przekazem reklamowym do precyzyjnie określonych grup odbiorców’ – mówi Krzysztof Łada, Dyrektor Zarządzający AdClick. Opera Software to obecnie jedna z najpopularniejszych alternatyw dla produktu Microsoftu. Na świecie używa jej ponad 7 milionów Internautów. Także w Polsce Opera jest coraz bardziej popularna – korzysta z niej ponad 200 tysięcy użytkowników miesięcznie.
Z uwagi na specyfikę produktu są to osoby zaawansowane technicznie, wykorzystujące Internet nie tylko do przeglądania poczty i wiadomości na portalach. Nieprzypadkowo więc jako pierwsza w Operze pojawiła się kampania Nazwa.pl w całości zaplanowana i zakupiona przez CR Media S.A. Nazwa.pl to serwis należący do firmy NetArt – oferującej domeny i serwery, dlatego też reklama w przeglądarce Opera trafi do właściwej grupy docelowej wśród Internautów.
'Od dawna przymierzaliśmy się do zaplanowania kampanii w Operze, a profesjonalna pomoc ze strony AdClick znacznie przyspieszyła nasze działania. Po włączeniu Opery do sieci AdClick od razu zwróciliśmy się z prośbą o realizację tego projektu. Dlaczego zdecydowaliśmy się wykorzystać Operę w naszej kampanii? Argumenty są oczywiste i niepodważalne: możliwość geotargetowania, bardzo niski koszt dotarcia do odbiorców oraz idealnie dopasowany profil użytkowników przeglądarki do oferowanej przez firmę NetArt usługi.’ – tłumaczy Tomasz Piątkowski z CR Media S.A.
W przeglądarce Opera AdClick oferuje 2 podstawowe rodzaje reklamy: graficzną, czyli baner 468×60 oraz tekstową do 225 znaków.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.