Orange.pl wspólnie z Ingenico startują z płatnościami mobilnymi

Opublikowano: 24 września 2013. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Orange wraz z Ingenico przedstawili założenia projektu płatności mobilnych. Do końca 2014 roku firmy chcą pozyskać 50 proc. rynku.

Ingenico będzie dostarczać terminale umożliwiające rozliczanie transakcji kartowych jak i tych wykonywanych z wykorzystaniem smartfona. Wkrótce pojawią się również terminale biometryczne. Orange dostarczy terminale wraz infrastrukturą telekomunikacyjną umożliwiającą ich pełne wykorzystanie. Do końca 2014 roku firmy planują dostarczać co drugi terminal używany w Polsce.

ingenicoW Polsce wciąż dominuje gotówka, którą realizowanych jest 82% wszystkich płatności. Chcemy ułatwiać przechodzenie na płatności bezgotówkowe oferując ultranowoczesne urządzenia płatnicze. Pozwolą one nie tylko realizować płatności kartami tradycyjnymi i zbliżeniowymi, ale także za pośrednictwem smartfonów. Jesteśmy gotowi do zastąpienia trudnych do zapamiętania numerów PIN odciskiem palca. W porozumieniu z naszymi partnerami chcemy sprawić, by Polacy mogli płacić gdzie chcą i jak chcą – w dużym centrum handlowym, taksówce czy urzędzie – powiedział Piotr Waś, country manager na Polskę i kraje bałtyckie.

Urządzenia, które trafiają do polskich sklepów pochodzą z linii produktów opracowanej przez Ingenico w ciągu ostatnich dwóch lat. Sklepy posiadające terminale tej firmy mogą akceptować wszystkie metody płatności, w tym IKO, programy lojalnościowe i akcje rabatowe. m-POSy Ingenico będą współpracować ze smartfonami w systemach iOS i Android. Do akceptacji płatności wystarczy darmowa aplikacja oraz niewielki czytnik wielkości telefonu komórkowego.

Sylwester KozakOrange.pl wspólnie z Ingenico startują z płatnościami mobilnymi

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.