Podczas dzisiejszej konferencji prasowej Orange wraz z Ingenico przedstawili założenia projektu płatności mobilnych. Do końca 2014 roku firmy chcą pozyskać 50 proc. rynku.
Ingenico będzie dostarczać terminale umożliwiające rozliczanie transakcji kartowych jak i tych wykonywanych z wykorzystaniem smartfona. Wkrótce pojawią się również terminale biometryczne. Orange dostarczy terminale wraz infrastrukturą telekomunikacyjną umożliwiającą ich pełne wykorzystanie. Do końca 2014 roku firmy planują dostarczać co drugi terminal używany w Polsce.
W Polsce wciąż dominuje gotówka, którą realizowanych jest 82% wszystkich płatności. Chcemy ułatwiać przechodzenie na płatności bezgotówkowe oferując ultranowoczesne urządzenia płatnicze. Pozwolą one nie tylko realizować płatności kartami tradycyjnymi i zbliżeniowymi, ale także za pośrednictwem smartfonów. Jesteśmy gotowi do zastąpienia trudnych do zapamiętania numerów PIN odciskiem palca. W porozumieniu z naszymi partnerami chcemy sprawić, by Polacy mogli płacić gdzie chcą i jak chcą – w dużym centrum handlowym, taksówce czy urzędzie – powiedział Piotr Waś, country manager na Polskę i kraje bałtyckie.
Urządzenia, które trafiają do polskich sklepów pochodzą z linii produktów opracowanej przez Ingenico w ciągu ostatnich dwóch lat. Sklepy posiadające terminale tej firmy mogą akceptować wszystkie metody płatności, w tym IKO, programy lojalnościowe i akcje rabatowe. m-POSy Ingenico będą współpracować ze smartfonami w systemach iOS i Android. Do akceptacji płatności wystarczy darmowa aplikacja oraz niewielki czytnik wielkości telefonu komórkowego.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.