Agencja interaktywna OS3 multimedia uruchomiła 1 czerwca dział OS3 Kids wyspecjalizowany w internetowym marketingu dziecięcym. Zajmować się on będzie obsługą marek dziecięcych, ale także prowadzeniem działań mających na celu lepsze zrozumienie mechanizmów budowania relacji przez Internet z najmłodszymi użytkownikami sieci.
Pod opieką OS3 Kids są już m.in. takie marki jak Zozole, Pysio czy Danonki. Rozwój działu i oferowanych przez niego usług powierzony został Marcie Godlewskiej, która ma kilkuletnie doświadczenie w prowadzeniu projektów dziecięcych, zarówno marketingowych, jak i edukacyjnych.
– Marketing dziecięcy w Internecie wymaga odmiennego podejścia do projektowania oraz dobierania treści i narzędzi niż ten skierowany do odbiorców dorosłych – mówi Marta Godlewska. – Dzieci bowiem, zależnie od swojego wieku, mają różne przyzwyczajenia i oczekiwania wobec Internetu, a co za tym idzie inny sposób nawigacji po serwisach i selekcji jego zawartości. Dopiero dokładna analiza procesów rozwojowych grupy docelowej pozwala tworzyć projekty, które będą dostosowane do ich kompetencji komunikacyjnych i zainteresowań.
Ciekawostki na temat marketingu dziecięcego w Internecie, fragmenty badań rynkowych, autorskich artykułów oraz portfolio agencji dotyczącego marek skierowanych do najmłodszych dostępne będą na stronie internetowej www.os3kids.pl. W ramach dotychczasowej obsługi marek skierowanych do najmłodszych konsumentów agencja OS3 multimedia stworzyła szereg serwisów poświęconych poszczególnym markom, zbudowała kluby internautów liczące kilkadziesiąt tysięcy dzieci, prowadzi konkursy internetowe i tworzy gry reklamowe promujące ideę edukacji przez rozrywkę. Efektem tych działań jest kilkukrotne zwiększenie grup lojalnych konsumentów skupionych wokół marek.
– Nasze dziesięcioletnie doświadczenie w marketingu interaktywnym, bogate portfolio oraz wysokie kompetencje zespołu to argumenty, które zadecydowały o powołaniu OS3Kids. Zadaniem przed nim stawianym jest podniesienie jakości obsługi pozostających pod naszą opieką marek dziecięcych, pozyskiwanie nowych Klientów oraz rozwój wiedzy na temat marketingu skierowanego do najmłodszych – mówi Marcin Maj, Dyrektor Zarządzający OS3 multimedia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.