Już tylko miesiąc pozostał małym i średnim przedsiębiorstwom na wzięcie udziału w akcji ,,Internetowa Rewolucja”, która odbywa się pod patronatem Ministra Gospodarki. To okazja na darmową reklamę w Google oraz – również darmową – stronę WWW od home.pl.
Akcja prowadzona przez Google, we współpracy z home.pl oraz PKPP Lewiatan ma na celu edukację internetową małych i średnich firm. W założeniu, akcja ma wpłynąć na zwiększenie konkurencyjności całej polskiej gospodarki w czasach kryzysu. Wg badania MillwardBrown SMG/KRC przeprowadzonego pod koniec zeszłego roku aż 66% polskich firm z sektora MŚP nie posiada strony internetowej, a jeszcze więcej nie reklamuje się w żaden sposób w sieci.
W ramach akcji Google za darmo przekazuje przedsiębiorcom kupony AdWords o wartości 250 zł. Aby z nich korzystać trzeba założyć kampanię reklamową oraz doładować konto (pre-paid) kwotą 40 zł.
Jako, że założenie i poprowadzenie kampanii AdWords dla niezaawansowanych użytkowników jest trudnym zadaniem, agencja Kompan.pl za darmo wspiera przedsiębiorców, którzy chcą spróbować swoich sił w Internecie. Pracownicy agencji zrobią wszystko za przedsiębiorcę, tak aby mógł on wykorzystać kupon Google’a, a dodatkowo poprowadzą wstępną kampanię reklamową. Kompan.pl nie pobiera żadnych dodatkowych opłat z tytułu pomocy przedsiębiorcom w założeniu i poprowadzeniu wstępnej kampanii w sieci AdWords.
Akcja ,,Internetowa Rewolucja” trwa już tylko do 31.03.2010.
Program „Internetowa rewolucja”: https://services.google.com/fb/forms/rewolucja.
Aby skorzystać z pomocy konsultantów Kompan.pl trzeba zarejestrować się pod: tym adresem.
Darmowy pakiet WWW: www.home.pl/rewolucja.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.