Ostryga dla Cinema City

Opublikowano: 5 lipca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Ostryga e-ntertainment, zajmującą się budowaniem wizerunku marek i produktów w Internecie poprzez rozrywkę, przygotowała gry do wakacyjnego konkursu wiedzy filmowej – Play Cinema City. Ostryga wygrała konkurs ofert zorganizowany przez sieć Cinema City Poland i odpowiada za przygotowanie całej mechaniki gry internetowej oraz wspomaga akcję działaniami w Internecie.
Konkurs ruszył w niedzielę 1 lipca o godzinie 10:00 na stronie internetowej cinema-city.pl. Wcześniej zapowiadany był na nośnikach reklamy zewnętrznej w miastach, w których obecne są kina sieci Cinema City. Ostryga e-ntertainment przygotowała formułę gry w oparciu o pytania quizowe oraz gry flashowe dla zwycięzców pierwszych siedmiu etapów rozgrywki.

Promocja potrwa przez całe wakacje i zakończy się Wielkim Finałem rozegranym „w realu” w Warszawie w Cinema City Bemowo w specjalnej, jedynej w Polsce interaktywnej sali kinowej. Ostateczna rozgrywka obejmie 50 finalistów z najlepszymi wynikami z ósmego etapu konkursu – mówi Jacek Jankowski, Dyrektor Zarządzający Ostryga e-ntertainment.

Sylwester KozakOstryga dla Cinema City

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.