Ostryga e-ntertainment, zajmującą się budowaniem wizerunku marek i produktów w Internecie poprzez rozrywkę, przygotowała gry do wakacyjnego konkursu wiedzy filmowej – Play Cinema City. Ostryga wygrała konkurs ofert zorganizowany przez sieć Cinema City Poland i odpowiada za przygotowanie całej mechaniki gry internetowej oraz wspomaga akcję działaniami w Internecie.
Konkurs ruszył w niedzielę 1 lipca o godzinie 10:00 na stronie internetowej cinema-city.pl. Wcześniej zapowiadany był na nośnikach reklamy zewnętrznej w miastach, w których obecne są kina sieci Cinema City. Ostryga e-ntertainment przygotowała formułę gry w oparciu o pytania quizowe oraz gry flashowe dla zwycięzców pierwszych siedmiu etapów rozgrywki.
Promocja potrwa przez całe wakacje i zakończy się Wielkim Finałem rozegranym „w realu” w Warszawie w Cinema City Bemowo w specjalnej, jedynej w Polsce interaktywnej sali kinowej. Ostateczna rozgrywka obejmie 50 finalistów z najlepszymi wynikami z ósmego etapu konkursu – mówi Jacek Jankowski, Dyrektor Zarządzający Ostryga e-ntertainment.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.