Podczas piątkowej konferencji prasowej zorganizowanej wspólnie przez easygo.pl oraz fly.pl przedstawiciele obu spółek zaprezentowali swoje wyniki finansowe oraz prognozy na najbliższy okres.
Według organizatorów pokazanie wyników finansowych przez inne podmioty z obrębu e-turystyki pozytywnie wpłynie na uwiarygodnienie rynku.
Wynik easygo.pl z pewnością jest wynikiem, którym można się pochwalić. Po 9 miesiącach tego roku Spółka notuje ponad 600 tysięcy zysku przy obrotach zbliżonych do 40 mln PLN. W przyszłym roku prognozowany zysk netto wyniesie 1.5 mln PLN
Firma odniosła swoje aktualne wyniki finansowe do danych jawnych publikowanych oficjalnie przez jedyną w e-turystyce spółkę giełdową Travelplanet.pl.– Szkoda, że nikt więcej nie ma takiej odwagi. Czujemy potrzebę konfrontacji i otwartości, a przez to szerokiego uwiarygodnienia całej branży i rynku – podkreślił swoją decyzję Mateusz Kazieczko.
Fly.pl w zaprezentowanych prognozach przewiduje w 2008 roku 18 mln przychodów.
„Mamy świadomość, że nasze rozwiązanie jest nowatorskie stąd potrzebujemy czasu, aby przekonać klientów do innych niż dotychczas im znanych metod rezerwacji. Jako pierwsi na rynku umożliwiliśmy klientom rezerwację i zakup wycieczki w pełnym trybie online, czyli bez udziału konsultanta. Obserwując trendy na rynkach e-turystki w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej, zdecydowaliśmy się na najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne. Liczymy, że trendy światowe zapanują na lokalnym rynku. – dodaje Grzegorz Bosowski. – Nasze plany na przyszły rok to osiągnięcie obrotu rzędu 30 000 000 zł oraz dalsze inwestowanie w budowanie wizerunku marki Fly.pl. W ciągu najbliższego roku na działania marketingowe zamierzamy wydać około1 000 000 euro.” – mówi Grzegorz Bosowski, Managing Director Fly.pl.
Szczegóły finansowe obu Spółek dostępne są w poniższej prezentacji.
Konferencja prasowa easygo.pl i fly.pl „Otwieramy okna”
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: fly.pl easygo.pl)
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.