„Otwarte okna e-turystyki” EasyGo.pl i Fly.pl

Opublikowano: 27 października 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Podczas piątkowej konferencji prasowej zorganizowanej wspólnie przez easygo.pl oraz fly.pl przedstawiciele obu spółek zaprezentowali swoje wyniki finansowe oraz prognozy na najbliższy okres.

Według organizatorów pokazanie wyników finansowych przez inne podmioty z obrębu e-turystyki pozytywnie wpłynie na uwiarygodnienie rynku.

Wynik easygo.pl z pewnością jest wynikiem, którym można się pochwalić. Po 9 miesiącach tego roku Spółka notuje ponad 600 tysięcy zysku przy obrotach zbliżonych do 40 mln PLN. W przyszłym roku prognozowany zysk netto wyniesie 1.5 mln PLN

Firma odniosła swoje aktualne wyniki finansowe do danych jawnych publikowanych oficjalnie przez jedyną w e-turystyce spółkę giełdową Travelplanet.pl.– Szkoda, że nikt więcej nie ma takiej odwagi. Czujemy potrzebę konfrontacji i otwartości, a przez to szerokiego uwiarygodnienia całej branży i rynku – podkreślił swoją decyzję Mateusz Kazieczko.

Fly.pl w zaprezentowanych prognozach przewiduje w 2008 roku 18 mln przychodów.

„Mamy świadomość, że nasze rozwiązanie jest nowatorskie stąd potrzebujemy czasu, aby przekonać klientów do innych niż dotychczas im znanych metod rezerwacji. Jako pierwsi na rynku umożliwiliśmy klientom rezerwację i zakup wycieczki w pełnym trybie online, czyli bez udziału konsultanta. Obserwując trendy na rynkach e-turystki w Stanach Zjednoczonych i w Europie Zachodniej, zdecydowaliśmy się na najbardziej zaawansowane rozwiązania technologiczne. Liczymy, że trendy światowe zapanują na lokalnym rynku. – dodaje Grzegorz Bosowski. – Nasze plany na przyszły rok to osiągnięcie obrotu rzędu 30 000 000 zł oraz dalsze inwestowanie w budowanie wizerunku marki Fly.pl. W ciągu najbliższego roku na działania marketingowe zamierzamy wydać około1 000 000 euro.” – mówi Grzegorz Bosowski, Managing Director Fly.pl.

Szczegóły finansowe obu Spółek dostępne są w poniższej prezentacji.

Konferencja prasowa easygo.pl i fly.pl „Otwieramy okna”

View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: fly.pl easygo.pl)

Sylwester Kozak„Otwarte okna e-turystyki” EasyGo.pl i Fly.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.