InPost zaprezentował kolejne ułatwienia dla użytkowników paczkomatów – zintegrowanie z modułem bankomatowym. Dzięki nowej usłudze użytkownicy będą mogli płacić za towary bezpośrednio w bankomacie, będą mogli również wypłacać gotówkę.
Integracja Paczkomatu z bankomatem jest realizowana wspólnie przez Grupę Integer.pl oraz firmę NCR.
Współpraca z firmą NCR, światowym liderem w dziedzinie produkcji bankomatów, jest z naszej perspektywy ogromnym osiągnięciem biznesowym. Wspólny projekt – na tak zaawansowanym technologicznie poziomie – jest również potwierdzeniem tego, że Grupa Integer.pl za pośrednictwem Paczkomatów InPost oferuje produkt porównywalny pod względem funkcjonalności, jak też dostępności i bezpieczeństwa transakcji do powszechnie używanych na całym świecie bankomatów. Dzisiaj już nikt nie wyobraża sobie wypłaty gotówki jedynie w oddziałach bankowych. Podobnie jest z Paczkomatami tyle, że w odniesieniu do nadawania i odbierania przesyłek w stacjonarnych punktach pocztowych. Jesteśmy przekonani, że już niebawem Paczkomaty InPost zdobędą na rynku taką samą popularność, zwłaszcza dzięki zintegrowaniu naszych urządzeń z bankomatami firmy NCR – zapowiedział Rafał Brzoska, prezes Grupy Integer.pl.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.