Pakiety usability w ofercie Perfect One – konkurs dla czytelników e-biznes.pl

Opublikowano: 24 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

Firma Perfect One, specjalizująca się w badaniu użyteczności i funkcjonalności stron internetowych, wprowadza do swojej oferty pakiety usability. Propozycja skierowana jest głównie do małych i średnich firm, które nie mają dużych budżetów przeznaczonych na analizę funkcjonalności swoich stron.
Pakiety usability dostępne są w czterech wersjach: easy, normal, optimum i perfect. Każdy z pakietów różni się zakresem stosowanych analiz, tak zwanych heurystyk. Strona klienta jest badana pod kątem najważniejszych z punktu usability kryteriów, takich jak na przykład czytelność, architektura informacji, układ strony, stosowana technologia, percepcja użytkownika itp. W bardziej rozbudowanych pakietach możliwe jest także podstawowe badanie typu eye tracking.

Przegląd pakietów usability:
Pakiet „easy”
Dla małych stron firmowych. Badanie zawiera około 50 heurystyk najważniejszych heurystyk z zakresu architektury strony, czytelności prezentowanych informacji, sposobu nawigacji i postrzegania strony przez użytkowników.

Pakiet „normal”
Dla średnich stron, które posiadają bardziej rozbudowaną ofertą oraz małe strony dla ambitnych właścicieli, którzy chcą zrobić szerszy zakres badań. Badanie zawiera około 100 heurystyk, w tym wszystkie analizy wchodzące w zakres pakietu „easy”

Pakiet „optimum”
Propozycja zawiera wszystkie heurystyki stosowane w pakiecie „normal” plus podstawową analizę strony opartą na badaniu eyetracking.

Pakiet „perfect”
Badanie przygotowane indywidualnie. Zawiera całą ofertę badań usability Perfect One oraz partnerów.

Pełna informacja o pakietach dostępna jest na stronie: http://www.perfectone.pl/oferta/pakiety_usability/

Nowa oferta skierowana jest głównie do małych i średnich przedsiębiorstw, które nie chcą lub nie mogą angażować zbyt dużych środków na zaawansowane badania użyteczności. Pakiety przeznaczone są także dla tych właścicieli stron, którzy zamierzają przebudować swoje firmowe strony lub poddać je modyfikacjom. Wyniki przeprowadzonych analiz mogą stanowić  materiał wskazujący co i jak powinno być zmienione lub poprawione.

O badaniach użyteczności stron mówi się i pisze zazwyczaj przy okazji dużych firm i dużych projektów, gdzie wydatki na ten cel są bardzo duże. Tworzy to fikcyjny obraz pokazujący badania usability jako drogie i zarezerwowane dla bogatych firm. To nieprawda. Chcemy pokazać, że małe firmy o ograniczonym budżecie także powinny badać swoje strony pod kątem ich użyteczności i funkcjonalności. Często nawet niewielkie poprawki mogą zwiększyć komfort korzystania ze strony i jej ergonomię, usprawnić komunikacje z klientami czy poprawić sprzedaż.  – mówi Paweł Śledziński, właściciel firmy Perfect One.

Konkurs dla czytelników serwisu e-biznes.pl
Firma Perfect One ufundowała dwa pakiety „easy” (rynkowa cena jednego pakietu 490 zł netto).
Jak można wygrać nagrodę? Wystarczy odpowiedzieć na pytanie: „Dlaczego warto badać użyteczność i funkcjonalność firmowych stron internetowych?” i wysłać do redakcji e-biznes.pl korzystając z formularza. Dwie najciekawsze odpowiedzi zostaną nagrodzone.

Uwaga! Konkurs przeznaczony jest tylko dla firm. Szczegóły konkursu na stronie e-biznes.pl/konkurs

Sylwester KozakPakiety usability w ofercie Perfect One – konkurs dla czytelników e-biznes.pl

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.