Serwis eMarketer opublikował wyniki sondy pokazujące, że wysokie ceny benzyny skutecznie zachęcają ludzi do pozostawania w domach i robienia zakupów przez internet.
11% ankietowanych przez Nielsena osób przyznało, że wydaje w sieci więcej pieniędzy właśnie ze względu na paliwową drożyznę (dane za czerwiec 2008). Rok temu było to 9%.
Informacje te potwierdza Vertis, zdaniem którego 64% klientów stara się kupować bliżej domu, 59% robi zakupy ze znajomymi, a 13% zwraca większą uwagę na ofertę online (styczeń 2008).
Według Piper Jaffray dla 68% Amerykanów wygoda jest najważniejszym czynnikiem zachęcającym do zakupów w internecie. Oszczędzanie na benzynie zajęło drugie miejsce (54%).
Według firmy badawczej J. C. Penney w pierwszym kwartale 2008 sprzedaż w sieci wzrosła o 8,7%. Tradycyjne sklepy odnotowały 7,4% spadek obrotów. Szczególnie było to widać na przykładzie odzieżowej sieci Gap (11% spadek w salonach, 21% wzrost w internecie).
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.