Pasażowy blog Wirtualnej Polski

Z początkiem listopada – pod adresem pasaz.bloog.pl – ruszył blog redakcji pasażu handlowego WP. Blog ma przede wszystkim na celu wymianę opinii użytkowników na temat pasażu WP oraz rynku e-commerce w Polsce. Ma również podpowiedzieć redakcji pasażu WP, czego oczekują użytkownicy.

„Ogromną zaletą blogów jest ich aktualność oraz fakt, że są medium dwustronnym, opartym na aktywnym dialogu nadawcy z odbiorcą.” – mówi Tomasz Maj, Kierownik Grupy Handel w Wirtualnej Polsce. – „Wykorzystując tę popularną formę komunikacji, chcemy prezentować użytkownikom najnowsze rozwiązania, jakie pojawiają się w naszym serwisie., a także informować o ciekawych produktach czy nowinkach ze świata e-commerce. Dzięki uruchomionemu blogowi internauci mogą również śledzić, jak rozwija się pasaż handlowy i na bieżąco komentować wprowadzane zmiany. W związku z tym możemy tworzyć jeszcze lepszy, bardziej dopasowany do potrzeb użytkownika serwis – tym bardziej, że wielu internautów chce brać czynny udział w tworzeniu swojej ulubionej witryny.” – dodaje Maj.

Pasaż Handlowy ma w ofercie ponad milion produktów pogrupowanych w 18 głównych kategoriach. Codziennie strony serwisu odwiedza ponad 50 tysięcy użytkowników. W ostatnim czasie Pasaż Handlowy zmienił wygląd kategorii specjalnych, ujednolicając prezentację ze stroną główną serwisu.

www.pasaz.bloog.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Shopper Day 2021
26.10.2021
Expert Summit 2021
04.11.2021
Forum Gospodarki Cyfrowej
09.11.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry