Pasażowy blog Wirtualnej Polski

Opublikowano: 23 listopada 2006. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

Z początkiem listopada – pod adresem pasaz.bloog.pl – ruszył blog redakcji pasażu handlowego WP. Blog ma przede wszystkim na celu wymianę opinii użytkowników na temat pasażu WP oraz rynku e-commerce w Polsce. Ma również podpowiedzieć redakcji pasażu WP, czego oczekują użytkownicy.

„Ogromną zaletą blogów jest ich aktualność oraz fakt, że są medium dwustronnym, opartym na aktywnym dialogu nadawcy z odbiorcą.” – mówi Tomasz Maj, Kierownik Grupy Handel w Wirtualnej Polsce. – „Wykorzystując tę popularną formę komunikacji, chcemy prezentować użytkownikom najnowsze rozwiązania, jakie pojawiają się w naszym serwisie., a także informować o ciekawych produktach czy nowinkach ze świata e-commerce. Dzięki uruchomionemu blogowi internauci mogą również śledzić, jak rozwija się pasaż handlowy i na bieżąco komentować wprowadzane zmiany. W związku z tym możemy tworzyć jeszcze lepszy, bardziej dopasowany do potrzeb użytkownika serwis – tym bardziej, że wielu internautów chce brać czynny udział w tworzeniu swojej ulubionej witryny.” – dodaje Maj.

Pasaż Handlowy ma w ofercie ponad milion produktów pogrupowanych w 18 głównych kategoriach. Codziennie strony serwisu odwiedza ponad 50 tysięcy użytkowników. W ostatnim czasie Pasaż Handlowy zmienił wygląd kategorii specjalnych, ujednolicając prezentację ze stroną główną serwisu.

www.pasaz.bloog.pl

Hanna LaskowskaPasażowy blog Wirtualnej Polski

Podziel się!

O autorze

hania