Paweł Karaś kieruje sprzedażą Facebooka w ARBOinteractive Polska

Opublikowano: 14 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

W ARBOinteractive Polska wydzielono zespół do obsługi kampanii reklamowych na serwisie Facebook. Kieruje nim Paweł Karaś na stanowisku Head of Facebook Sales.

Kierowany przez Pawła Karasia zespół docelowo będzie liczyć cztery osoby dedykowane wyłącznie sprzedaży i obsłudze kampanii reklamowych na Facebooku. „Naszym celem jest zbudowanie zgranego zespołu specjalistów w dziedzinie social marketingu, którzy będą stanie nie tylko realizować efektywne kampanie na Facebooku, lecz także towarzyszyć Klientom podczas planowania ich strategii i wyboru optymalnych rozwiązań” – mówi Paweł Karaś, nowy Head of Facebook Sales w ARBOinteractive Polska.
Grupa ARBOinteractive jest partnerem strategicznym serwisu Facebook w Europie Środkowo- Wschodniej od stycznia br. Na mocy umowy firma obsługuje kluczowe agencje i Klientów serwisu. ARBOinteractive oferuje formaty z zakresu tzw. Engaging Ads. Lokalny partner Facebooka ma gwarantować Klientom serwisu fachowość i szybkość obsługi.

Zamierzeniem ARBOinteractive Polska jest także promocja reklamy społecznościowej. Firma zamierza nieustannie angażować się w edukację rynku w zakresie social marketingu poprzez uczestnictwo i organizację warsztatów oraz tworzenie i udostępnianie materiałów szkoleniowych dla branży. „Pozostajemy w stałym kontakcie z londyńskim biurem Facebooka także w kwestii organizacji eventów branżowych w naszym kraju, jak i innego typu projektów edukacyjnych” – podsumowuje Paweł Karaś.
Paweł Karaś jest absolwentem Wydziału Zarządzania i Inżynierii Produkcji na SGGW w Warszawie. Od 2007 roku związany jest z Grupą ARBOmedia, gdzie początkowo odpowiadał za obsługę Klientów agencyjnych sieci ARBOnetwork. Realizował kampanie internetowe dla takich marek jak Era, Nike, HP, Ford czy McDonald’s.

Sylwester KozakPaweł Karaś kieruje sprzedażą Facebooka w ARBOinteractive Polska

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.