Ukraina jest kolejnym punktem na mapie płatności internetowych obsługiwanych przez PayU. Do przekonania ponad 11 mln internautów z tego kraju do bezpiecznych transakcji bezgotówkowych w sieci Spółka wykorzysta doświadczenia z innych rynków Europy Środkowo-Wschodniej.
Działalność na Ukrainie PayU rozpoczyna od obsługi platformy aukcyjnej Aukro, czyli odpowiednika polskiego serwisu Allegro. W kolejnych etapach Spółka przewiduje szybkie powiększanie liczby obsługiwanych klientów w celu osiągnięcia pozycji lidera na tamtejszym rynku płatności internetowych.
– Na Ukrainie musimy przede wszystkim przełamać nieuzasadnioną obawę związaną z płaceniem przed odbiorem towaru. Będziemy pokazywać, że kupowanie w sieci może być dzięki płatnościom internetowym szybkie i bezpieczne – mówi Marcin Jabłoński, CEO PayU S.A.
Ukraina jest już kolejnym europejskim krajem, w którym działa PayU. Dołączyła do Polski, Czech, Węgier, Rumunii i Rosji.
Obecnie na Ukrainie zarejestrowanych jest ok 5,5 tys. sklepów internetowych, a rynek e-commerce wzrósł w tym kraju w porównaniu do sytuacji sprzed roku aż o 65 proc. Te liczby potwierdzają, że przed PayU są tam duże możliwości biznesowe.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.