Piotr Janczewski dołączył do zespołu agencji interaktywnej Web Search Factory Polska. Jako Kierownik Działu Badań Marketingowych będzie odpowiadał za integrację segmentu badań marketingowych i analityki internetowej.
Piotr Janczewski objął w marcu stanowisko Kierownika Działu Badań Marketingowych w agencji Web Search Factory Polska. To nowo utworzone stanowisko w dynamicznie rozwijającym się dziale badawczym agencji.
Piotr Janczewski od ponad siedmiu lat jest związany z branżą badawczą. Pracował m. in. w GUS, MillwardBrown SMG-KRC, TNS OBOP, Gemius SA, a ostatnio w 4P Research Mix, gdzie odpowiadał za obszar badań CAWI (m.in. za wdrożenie metodologii badań internetowych i realizację wszystkich badań tego typu). Realizował projekty dla firm z branży FMCG, e-commerce, telecom. Specjalizuje się w badaniach online, w szczególności w projektach o zasięgu międzynarodowym. Absolwent Metod Ilościowych SGH.
Jako Kierownik ds. Badań w Web Search Factory Polska, Piotr będzie odpowiadał za rozwój i integrację badań tradycyjnych, CAWI oraz analityki internetowej, a także za realizację projektów strategicznych w tych obszarach.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.