Piotr Janczewski dołączył do zespołu agencji interaktywnej Web Search Factory Polska. Jako Kierownik Działu Badań Marketingowych będzie odpowiadał za integrację segmentu badań marketingowych i analityki internetowej.
Piotr Janczewski objął w marcu stanowisko Kierownika Działu Badań Marketingowych w agencji Web Search Factory Polska. To nowo utworzone stanowisko w dynamicznie rozwijającym się dziale badawczym agencji.
Piotr Janczewski od ponad siedmiu lat jest związany z branżą badawczą. Pracował m. in. w GUS, MillwardBrown SMG-KRC, TNS OBOP, Gemius SA, a ostatnio w 4P Research Mix, gdzie odpowiadał za obszar badań CAWI (m.in. za wdrożenie metodologii badań internetowych i realizację wszystkich badań tego typu). Realizował projekty dla firm z branży FMCG, e-commerce, telecom. Specjalizuje się w badaniach online, w szczególności w projektach o zasięgu międzynarodowym. Absolwent Metod Ilościowych SGH.
Jako Kierownik ds. Badań w Web Search Factory Polska, Piotr będzie odpowiadał za rozwój i integrację badań tradycyjnych, CAWI oraz analityki internetowej, a także za realizację projektów strategicznych w tych obszarach.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!