PizzaPortal.pl wprowadza do swojej oferty nową metodę płatności – Visa Checkout. Aby zachęcić do korzystania z nowej formy płatności, każde pierwsze zamówienie z PizzaPortal.pl opłacone z Visa Checkout nagradzane będzie rabatem w wysokości 10 zł.
Nowa metoda płatności na PizzaPortal.pl ma być intuicyjna i wyjątkowo łatwa w obsłudze. Aby móc z niej korzystać należy utworzyć konto Visa Checkout, wprowadzić numer karty płatniczej (debetowej lub kredytowej) i podać adres dostawy. Jedynymi danymi potrzebnymi do zapłacenia za kolejne zamówienia będą login i hasło do Visa Checkout.
Strategiczna współpraca PizzaPortal.pl i Visa to kolejny ukłon w stronę naszych klientów, którzy na co dzień korzystają z serwisu. Dążąc do dywersyfikacji metod płatności dostępnych w ramach PizzaPortal.pl wprowadzamy nową, bezpieczną usługę dzięki której regulowanie należności odbywa się niemal poprzez jedno kliknięcie. Dodatkowo, by zachęcić do aktywnego korzystania z nowej metody, każda pierwsza transakcja poprzez Visa Checkout nagradzana jest przez nas 10 zł rabatem na zamówienie – mówi Bartosz Sala, Prezes PizzaPortal.pl.
Promocja „Poznaj Visa Checkout i odbierz 10 zł na zamówienie!” dostępna jest do 30 września br.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.