Marzysz o założeniu sklepu internetowego, ale brakuje ci funduszy, aby ruszyć w wielką podróż? Z pomocą przychodzą platformy open-source!
Jakie przykładowe platformy open-source dla e-commerce mamy do dyspozycji?
Magento
Magento to jedna z najbardziej popularnych platform e-commerce na świecie i jedna z najbardziej rozwiniętych. Ma ponad 200 tysięcy użytkowników. Pozwala na rozbudowane analizy i prowadzenie kilku sklepów. To lider zestawienia firm, które zmieniają oprogramowanie na inne. Poleca się go średnim i dużym sklepom.
OpenCart
OpenCart to jedno z mniej popularnych rozwiązań w zakresie platform open-source’owych dla e-commerce. Ma jednak spory potencjał. Platforma jest wielojęzyczna i pozwala działać na wielu walutach i z zastosowaniem wielu opcji dostaw. Proponowana jest osobom, które zaczynają swoją przygodę z e-commerce.
PrestaShop
PrestaShop to platforma z ponad 300 tys. sklepami i ponad 850 tys. klientów i użytkowników. Możliwe jest dzięki niej odpowiednie dostosowanie sklepu, zarządzanie zamówieniami i relacjami z klientem, a także dzielenie się treścią w mediach społecznościowych. Platforma jest bardzo przyjazna, dostępna w 75 językach. Polecana dla średnich i dużych sklepów internetowych. To drugie najczęściej wybierane oprogramowanie przez firmy zmieniające platformę.
SpreeCommerce
SpreeCommerce to popularna platforma e-commerce oparta na frameworku Ruby on Rails. Używa jej prawie 50 tys. sklepów. Darmowa, z dużą społecznością i atrakcyjna wizualnie. Zyskuje uznanie jako platforma dla mniejszych sklepów rozpoczynających przygodę z e-commerce.
VirtueMart
VirtueMart to platforma założona przez niemiecką firmę, na której aktualnie działa prawie 350 tys. użytkowników. Jej zaletą jest bardzo duża społeczność aktywnych na forach deweloperów oraz liczne wspomagające przewodniki online. Realizowana jest jako rozszerzenie systemu CMS. Jest pierwszej trójce oprogramowań, na które przechodzą użytkownicy zmieniający platformę.
WooCommerce
WooCommerce to wtyczka do WordPressa, która ma za zadanie zmienić stronę internetową w sklep internetowy. Zawiera wiele darmowych motywów, bramki płatnicze, jest intuicyjna w obsłudze. To bardzo dobre rozwiązanie i dla małych, i dla średnich i dużych sklepów, zwłaszcza tych, które korzystają już z WordPressa. Jest niesamowicie popularną platformą – korzysta z niej ponad 50% wszystkich sklepów e-commerce na świecie i została pobrana już ponad 15 mln razy.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.