Dawno minęły czasy, w których z programów Microsoftu korzystało 99,9% użytkowników. Dziś wybór jest znacznie szerszy. Ale początkujący użytkownicy nadal lubią aplikacje dostarczane przez firmę z Redmond – pisze TechCrunch.
Witryna analityczna RescueTime opublikowała wyniki badań na ten temat. Do ich przygotowania wykorzystano dane 30 tysięcy użytkowników – większość z nich dopiero zaczynała swoją przygodę z komputerem.
Okazało się, że pozycja Gmaila czy Facebooka jest dość silna, ale aplikacje te są znacznie mniej popularne niż Word czy Outlook. Wszystkie produkty Google używane były przez 17% czasu podczas gdy produkty MS aż przez 41%.
W zestawieniu najpopularniejszych witryn (bez programów desktopowych) niespodzianek nie było. Na 1. miejscu znalazł się Facebook, za nim Google, potem YouTube i Wikipedia.
Warto pamiętać, że przeprowadzone przez RescueTime badanie nie ma charakteru naukowego. Próba nie była reprezentacyjna. Około 40% ankietowanych pochodziło z USA, kolejne 20% z innych krajów anglojęzycznych.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.