Dawno minęły czasy, w których z programów Microsoftu korzystało 99,9% użytkowników. Dziś wybór jest znacznie szerszy. Ale początkujący użytkownicy nadal lubią aplikacje dostarczane przez firmę z Redmond – pisze TechCrunch.
Witryna analityczna RescueTime opublikowała wyniki badań na ten temat. Do ich przygotowania wykorzystano dane 30 tysięcy użytkowników – większość z nich dopiero zaczynała swoją przygodę z komputerem.
Okazało się, że pozycja Gmaila czy Facebooka jest dość silna, ale aplikacje te są znacznie mniej popularne niż Word czy Outlook. Wszystkie produkty Google używane były przez 17% czasu podczas gdy produkty MS aż przez 41%.
W zestawieniu najpopularniejszych witryn (bez programów desktopowych) niespodzianek nie było. Na 1. miejscu znalazł się Facebook, za nim Google, potem YouTube i Wikipedia.
Warto pamiętać, że przeprowadzone przez RescueTime badanie nie ma charakteru naukowego. Próba nie była reprezentacyjna. Około 40% ankietowanych pochodziło z USA, kolejne 20% z innych krajów anglojęzycznych.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.