Dawno minęły czasy, w których z programów Microsoftu korzystało 99,9% użytkowników. Dziś wybór jest znacznie szerszy. Ale początkujący użytkownicy nadal lubią aplikacje dostarczane przez firmę z Redmond – pisze TechCrunch.
Witryna analityczna RescueTime opublikowała wyniki badań na ten temat. Do ich przygotowania wykorzystano dane 30 tysięcy użytkowników – większość z nich dopiero zaczynała swoją przygodę z komputerem.
Okazało się, że pozycja Gmaila czy Facebooka jest dość silna, ale aplikacje te są znacznie mniej popularne niż Word czy Outlook. Wszystkie produkty Google używane były przez 17% czasu podczas gdy produkty MS aż przez 41%.
W zestawieniu najpopularniejszych witryn (bez programów desktopowych) niespodzianek nie było. Na 1. miejscu znalazł się Facebook, za nim Google, potem YouTube i Wikipedia.
Warto pamiętać, że przeprowadzone przez RescueTime badanie nie ma charakteru naukowego. Próba nie była reprezentacyjna. Około 40% ankietowanych pochodziło z USA, kolejne 20% z innych krajów anglojęzycznych.
Źródło: TechCrunch
Wpisy promowane
- Jak nowoczesne drukarnie wspierają e-biznes w 2025 roku?Rozwój e-commerce w 2025 roku idzie w parze z rosnącymi oczekiwaniami klientów w zakresie identyfikacji wizualnej i jakości opakowań. Coraz ...
- Prawnik dla przedsiębiorcy – na czym polega obsługa prawna przedsiębiorstw?Prowadzenie własnej działalności gospodarczej to mnóstwo obowiązków. Przedsiębiorcy muszą utrzymywać dobre relacje z kontrahentami, ale też pilnować przepisów podatkowych i ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 24-26.09.2025 Olimp Marketplace V
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!