Podsumowanie NetManii

Opublikowano: 25 stycznia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

„Netmania” (netmania.wp.pl), interaktywna zabawa w Wirtualnej Polsce (wp.pl), przyciągnęła rekordową ilość ponad 170.000 graczy. Turniej, polegający na możliwości sprawdzenia swojej wiedzy poprzez odpowiedzi na multidyscyplinarne pytania, przyciągnął nawet tych internautów, którzy dotychczas nie brali udziału w sieciowych konkursach. Niewątpliwym magnesem okazały się aspiracyjne nagrody – notebooki Amilo Fujitsu Siemens i pieniądze na internetowym koncie Inteligo.

„Sukces przerósł nasze oczekiwania. Popularność „Netmanii” uzmysłowiła nam i nie tylko nam, że interaktywne zabawy naprawdę mogą wciągać jak hazard. Pokazuje też, że hazard można połączyć z inteligentną, rozwijającą zainteresowania i wiedzę rozrywką – powiedział Marek Borzestowski, Prezes Zarządu WP – Okazało się, że ludzie chcą wcześniej przyjść do pracy i przetrząsnąć cały Internet, w poszukiwaniu właściwej odpowiedzi. Nagrodą nie jest zaś samochód, czy telewizor ale komputer – narzędzie które pozwoli im się dalej rozwijać… Zabawa budziła takie emocje, że notowaliśmy nawet kilka prób włamania do systemu”.

Uczestnikom zadano prawie 300 pytań, tematycznie bardzo zróżnicowanych. Wszystkie łączyło jedno: odpowiedzi można było znaleźć w Sieci. „Nie wiem czyj to pomysł z tą grą, ale trafione w dziesiątkę! Myślę że dużo osób pozna rzeczy, o których nie mieli pojęcia.” – podsumował Adam, jeden z uczestników.

A oto, co napisali Wiktor oraz Andrzej:
„Chciałbym Państwu pogratulować tak dobrej zabawy. Po prostu pytania były ciekawe, interesujące, słowem mądre. Chociaż się nie załapałem na żadną nagrodę i tak jestem zadowolony z uczestnictwa w tej grze, którą zarekomendowałem 3 znajomym. Żałuje tylko, że nie grałem od początku (…) Oby więcej takich gier”.
„Nie wiem czyj to pomysł z tą grą, ale trafione w dziesiątkę! Myślę ze dużo osób pozna rzeczy, o których nie mieli pojęcia. Nie wiem też, jak podoba się ta gra innym, ale dla mnie bomba! Jeszcze raz gratuluję pomysłodawcy”.

Codziennie wygrać można było notebooka „Amilo” Fujitsu Siemens Computers z procesorem Intel Pentium III oraz gotówkę (250 pln) złożoną na Koncie Inteligo. Nagroda główna, jak w każdym „prawdziwym” turnieju to 25 000 złotych. „Takich nagród, co podkreślaliśmy wielokrotnie, jeszcze w Internecie nie było” — dodaje Marek Borzestowski.

Partnerami Wirtualnej Polski i jednocześnie fundatorami nagród w turnieju Netmania są Fujitsu Siemens Computers sp. z o.o oraz Inteligo Financial Services SA.

Strona netmania.wp.pl zyskała w grudniu miano Witryny Miesiąca Magazynu Internet.

http://netmania.wp.pl

Sylwester KozakPodsumowanie NetManii

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.