Mijający tydzień obfitował w ciekawe doniesienia od firmy Microsoft, także polski oddział Orange miał coś do powiedzenia. Zapraszamy na cotygodniowy przegląd najciekawszych informacji z rynku e-biznes.
Świat czeka z wielkim zainteresowaniem na jesienne nowości od Microsoftu. Tego tematu dotyczyły dwa artykuły – jeden dotyczył ogromnego zaangażowania reklamowego w najnowszy produkt Microsoftu, czyli Windows 8. Drugą informacją ze stajni Microsoftu było oficjalne podanie cen tabletu Surface.
Istotną informacją ze względu na rozwój rynku smartfonów na świecie jest analiza przedstawiona przez firmę Strategy Analytics, która dobrze wróży przyszłości telefonów dotykowych.
Także polski rynek może pochwalić się w tym tygodniu ciekawym doniesieniem dotyczącym smartfonów – Orange wraz z mBankiem i MasterCard zamierzają wprowadzić na polski rynek technologię płatności zbliżeniowych NFC. Z innych ważnych wydarzeń polskiego rynku e-biznes należy z pewnością wspomnieć o przejęciu serwisu Wykop.pl przez Grupę Allegro. Zachęcamy również do przeczytania wywiadu z Patrycją Krol z Sedo, dotyczącym domenowego rynku wtórnego.
Na koniec dobra informacja dla fanów gier posiadających komputery Apple – gog.com wprowadza klasyczne propozycje dla użytkowników OS X. Osoby interesujące się przyszłością nowych technologii powinny się przyjrzeć „Magicznemu Palcowi”, opracowanemu przez kanadyjskich naukowców.
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
- Black Week według Shoper: Rekordowe zakupy, wzrost popularności płatności online i strategie marketingowe sprzedawcówBlack Week to nie tylko czas intensywnych zakupów, ale również okres analizy trendów konsumenckich i zachowań klientów. W trakcie tego ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.