Polski eHandel – kalkulacja zysków i strat

I-Metria (http://www.imetria.com) w ramach cyklicznego badania rynku elektronicznego handlu detalicznego w Polsce przeprowadziła w styczniu i lutym 2002 r. czwartą edycję badania polskich sklepów internetowych. Wyniki badania zostały zaprezentowane w raporcie „eHandel B2C w Polsce”, który przedstawia, poza danymi opatrzonymi komentarzami, racjonalne prognozy rozwoju elektronicznej sprzedaży dające podstawy do budowy adekwatnych do sytuacji rynkowej strategii internetowych.

Według analityków I-Metrii polski rynek elektronicznego handlu zaczął należeć do firm, które umiejętnie wykorzystują możliwości Internetu. Z drugiej strony, choć eSklepy zaczynają odnosić sukcesy w sprzedaży i przynosić zyski, mają jeszcze wiele do zrobienia, jeśli chodzi o dopracowanie funkcjonalności serwisów czy warunków zakupu.

Z raportu można dowiedzieć się m.in. nie tylko na temat rozwoju rynku sklepów internetowych, jego perspektyw i ograniczeń oraz reakcji na recesję, ale też poznać, jak sklep funkcjonuje od środka (zatrudnienie, asortyment, formy promocji, sposoby płatności i dystrybucji zamówionych towarów itd.). Z raportu można dowiedzieć się również ile wyniosła sprzedaż sklepów internetowych, jaka była wartość transakcji, i jakie są narzucane marże.

Raport dostępny jest równiez w Serwisie Informacyjnym e-biznes.pl w dziale Download

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top