Polski eHandel – kalkulacja zysków i strat

I-Metria (http://www.imetria.com) w ramach cyklicznego badania rynku elektronicznego handlu detalicznego w Polsce przeprowadziła w styczniu i lutym 2002 r. czwartą edycję badania polskich sklepów internetowych. Wyniki badania zostały zaprezentowane w raporcie “eHandel B2C w Polsce”, który przedstawia, poza danymi opatrzonymi komentarzami, racjonalne prognozy rozwoju elektronicznej sprzedaży dające podstawy do budowy adekwatnych do sytuacji rynkowej strategii internetowych.

Według analityków I-Metrii polski rynek elektronicznego handlu zaczął należeć do firm, które umiejętnie wykorzystują możliwości Internetu. Z drugiej strony, choć eSklepy zaczynają odnosić sukcesy w sprzedaży i przynosić zyski, mają jeszcze wiele do zrobienia, jeśli chodzi o dopracowanie funkcjonalności serwisów czy warunków zakupu.

Z raportu można dowiedzieć się m.in. nie tylko na temat rozwoju rynku sklepów internetowych, jego perspektyw i ograniczeń oraz reakcji na recesję, ale też poznać, jak sklep funkcjonuje od środka (zatrudnienie, asortyment, formy promocji, sposoby płatności i dystrybucji zamówionych towarów itd.). Z raportu można dowiedzieć się również ile wyniosła sprzedaż sklepów internetowych, jaka była wartość transakcji, i jakie są narzucane marże.

Raport dostępny jest równiez w Serwisie Informacyjnym e-biznes.pl w dziale Download

Wpisy promowane

  • Na czym polega obsługa kadrowo-płacowa?
    Pracownicy będący podstawą każdego biznesu, wymagają umiejętnego i sprawnego zarządzania. Bez tego żaden pracodawca nie będzie w stanie zapewnić swojemu ...
  • Nadzór nad pracownikami terenowymi w firmie
    Kontrola pracy w terenie ma korzystny wpływ na efektywność podejmowanych działań. Dzięki nadzorowi przedsiębiorstwa mogą skuteczniej wykrywać ewentualne nieprawidłowości oraz ...

Wydarzenia

IT w Ubezpieczeniach
09.12.2021
Pytech Summit 2021
09.12.2021
Kongres Bezpieczeństwa Sieci
16.12.2021
Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry