Dnia 19 grudnia 2018 roku w Warszawie spółka Polskie ePłatności (PeP) sfinalizowała transakcję nabycia 100 proc. udziałów w spółce PayUp S.A. należącej do EuroCash S.A. i podpisała umowę przyrzeczoną przejęcia tej spółki. Dzięki fuzji PeP zyskuje potężnego biznesowego partnera – Grupę Eurocash.
Porozumienie PeP z PayUp S.A. to krok w realizowanej strategii konsolidacji rynku przez Polskie ePłatności. Od momentu przejęcia PeP przez Fundusz Innova Capital, spółka zrealizowała trzy akwizycje, tj. przejęcie terminalowej części biznesu Kolportera – NeoTU, zakup integratora płatności internetowych PayLane oraz obecnie – nabycie 100 proc. akcji PayUp S.A. Umowa z PayUp S.A. jest kolejnym potwierdzeniem realizacji wytyczonego celu; zwiększa liczbę terminali o 15,5 tys., przesuwając tym samym PeP na pozycję nr 3 na rynku.
Dążymy do osiągnięcia pozycji lidera usług na polskim rynku płatności bezgotówkowych. Pozyskanie PayUp S.A. zwiększa potencjał firmy, pozwalając zakończyć z sukcesem ważny w naszym rozwoju 2018 rok – mówi Jarosław Mikos, prezes zarządu Polskich ePłatności. – Dzięki przejęciu akcji PayUp S.A. znacznie wzbogacimy nasz portfel kliencki o takie sieci handlowe, jak Groszek, Lewiatan, Delikatesy Centrum czy Eurocash Cash and Carry.
PayUp Polska to spółka założona w 2007 roku. Posiada ponad 15,5 tys. terminali zainstalowanych w sklepach należących do sieci organizowanych przez Grupę Eurocash oraz w innych sklepach detalicznych, za pośrednictwem których świadczone są usługi pre-paid, w tym doładowania telefonów, akceptacji kart płatniczych, płatności w Internecie. Transakcja daje PeP wyłączność na obsługę płatności bezgotówkowych sieci Grupy Eurocash.
Rozglądamy się na rynku za firmami, które w istotny sposób mogą przyczynić się do rozszerzenia oferty PeP i penetracji rynku naszymi usługami – mówi Marcin Drozdowski, wiceprezes zarządu odpowiedzialny za strategię i M&A PeP. – Włączenie struktur sprzedaży PayUp do PeP daje kolejne możliwości jeszcze lepszej obsługi klienta, a także daje szanse na wyjście na nowe rynki z naszą ofertą omnichanel. Zarówno PeP, jak i PayUp mają bardzo dużo do zaoferowania na rynku – teraz siła synergii da jeszcze lepsze korzyści i efekty. Stoi przed nami wiele wyzwań, jednak mając doświadczenia z poprzednich konsolidacji, wykorzystamy nasze szanse i nowe przewagi konkurencyjne.
W wyniku podpisanego porozumienia, do zarządu Polskich ePłatności dołączy Piotr Kokoszczyński pełniący obecnie funkcję Dyrektora Generalnego PayUp S.A.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.