6,07 mln osób, czyli 20,6 proc. Polaków w wieku od 15 do 75 lat korzysta z Internetu – wynika z badań NetTrack (na koniec marca 2003 roku), przeprowadzonych przez SMG/KRC Poland Media SA.
Przed miesiącem SMG/KRC podawał, że z internetu korzysta 5,95 mln osób, czyli 20 proc. populacji.
Według badań, 30,7 proc. osób mających dostęp do Internetu korzysta z niego codziennie, 27,7 proc. kilka razy w tygodniu, 19,8 proc. raz na tydzień, a 12,5 proc. kilka razy w miesiącu. Nieco ponad 9 proc. badanych korzysta z Internetu raz w miesiącu lub rzadziej.
Blisko połowa badanych (47,9 proc.) korzysta z Internetu w domu, jedna czwarta (23 proc.) w pracy, 33,3 proc. w szkole lub na uczelni, 14,6 proc. u znajomych, a 22,8 proc. w kawiarni internetowej.
Z badania wynika, że najpopularniejszą stroną internetową w Polsce jest strona portalu Onet, którą ponad 73,4 proc. badanych odwiedziło przynajmniej raz w ciągu ostatniego miesiąca.
Kolejnymi pod względem popularności stronami internetowymi w Polsce są:
Wirtualna Polska (63,9 proc. osób odwiedziło ją w ciągu ostatniego miesiąca),
Interia (41,1 proc.),
Gadu-Gadu (23,2 proc.),
Portal Gazeta (15,8 proc.)
Google (12,6 proc.),
RMF FM (9 proc.),
Komputer Świat (8,5 proc.),
MP3.com.pl (8,5 proc.),
Rzeczpospolita (6,8 proc.).
Money.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.