Agencja Bluerank, która jest współautorem praktycznego przewodnika SEM sygnowanego przez IAB Polska (wydanego w tym kwartale br. przy współpracy z Media Marketing Polska) planuje rozszerzyć projekt tworzenia poradników search engine marketing dla firm.
W pierwszym etapie zamierzamy zgromadzić pytania i problemy z zakresu działań SEO oraz PPC, zgłaszane przez przedstawicieli firm, które samodzielnie promują się w wyszukiwarkach, by potem – na ich podstawie – opracowywać tematyczne poradniki podpowiadające – jak skutecznie prowadzić kampanię linków sponsorowanych czy na przykład optymalizować swoją witrynę… mówi Maciej Gałecki – CEO Bluerank. Przedsiębiorcy mogą zadawać pytania i zgłaszać propozycje interesujących dla nich tematów SEM pisząc na adres [email protected].
Inicjatywa tego typu nie jest pierwszym edukacyjnym projektem Bluerank. Przedstawiciele agencji – jako jedni z pierwszych w Polsce – uświadamiali rynek poruszając zagadnienia tzw. białego i czarnego SEO. Maciek Gałecki, obecny szef Bluerank, był inicjatorem i współautorem m.in. Kodeksu etycznego SEO, wydanego przez IAB jeszcze w 2004 roku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.