W poniedziałek 1 czerwca Axel Springer Polska i INFOR PL podpisały porozumienie tworzące wspólne przedsięwzięcie biznesowe. Zgodnie z planowaną transakcją Axel Springer Polska obejmie 49 proc. udziałów w spółce INFOR Biznes, do której wniesie swój drukowany tytuł – DZIENNIK Polska Europa Świat – oraz serwis internetowy Dziennik.pl.
Poniedziałkowe porozumienie jest kolejnym etapem współpracy obu wydawców, która do tej pory obejmowała m.in. połączoną prenumeratę DZIENNIKA i „Gazety Prawnej”. Celem podpisanej umowy jest wspólne wydawanie od jesieni 2009 r. nowej gazety codziennej. Zgodnie z intencją wydawców nowy tytuł łączyć będzie wysokiej jakości treści DZIENNIKA, szczególnie z obszaru polityki, kultury i sportu, oraz Gazety Prawnej, wyspecjalizowanej w tematyce gospodarczej, podatkowej i prawnej. Poszerzone spektrum tematyczne wpłynie na atrakcyjność gazety dla czytelników i klientów reklamowych.
„Dzięki powołaniu joint venture koncentrujemy siły i doświadczenie dwóch znakomitych tytułów. Taki ruch zwiększy znacznie nasz potencjał na bardzo konkurencyjnym rynku i zapewni nam mocną pozycję dla przyszłych działań” – mówi Florian Fels, prezes zarządu Axel Springer Polska.
„Ta transakcja to także kolejny krok w realizacji strategii internetowej INFOR PL. Jednym z naszych celów jest zajęcie pozycji lidera w kategorii biznes, finanse, prawo” – komentuje Ryszard Pieńkowski, właściciel INFOR PL.
Transakcja uzależniona jest od zgody Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.