Burger King kusi użytkowników serwisu społecznościowego Facebook zaskakującą ofertą: usuń dziesięć osób z listy znajomych, a w zamian dostaniesz kupon na Whoppera.
Burger King na stronie www.whoppersacrifice.com udostępnił amerykańskim użytkownikom portalu Facebook aplikację, dzięki której mogą oni otrzymać kupon na darmowego burgera Whopper, pod warunkiem, że usuną 10 osób z listy swoich znajomych. Każda osoba, usunięta za pośrednictwem aplikacji Burger King, jest informowana, że właśnie została „poświęcona” dla Whoppera. Ponadto, otrzymuje linka do strony, z której może pobrać aplikację. Natomiast osoba usuwająca znajomego ze swojej listy widzi komunikat: „Lubiłeś – imię usuwanego znajomego – Kochasz Whoppera”, a zdjęcie usuwanej osoby jest trawione przez ogień.
Jak informuje licznik na stronie Whopper Sacrifice, już ponad 184 tysiące znajomych zostało „poświęconych” dla Whoppera.
Kampania promocyjna „Whopper Sacrifice”, podobnie jak dwie wcześniejsze (Zapach „Flame” od Burger Kinga oraz Whopper Virgins), wywołała wiele skrajnych komentarzy i ocen. Została przygotowana przez agencję Crispin Porter+Bogusky.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.