Ruszyła wersja mobilna portalu Pracuj.pl. Każdy użytkownik telefonu komórkowego, po wpisaniu w przeglądarkę adresu m.pracuj.pl, uzyskuje dostęp do ponad 16 tysięcy aktualnych ofert pracy.
Strona m.pracuj.pl dostosowana jest do wymogów wszystkich modeli telefonów komórkowych oraz urządzeń małoekranowych (palmtopów i smartfonów). Specjalnie przygotowana wyszukiwarka umożliwia przeglądanie ofert pracy według regionu, kategorii oraz słów kluczowych. Wybrane oferty można przesłać za pomocą jednego kliknięcia na swój adres e-mail. Oprócz ofert pracy w mobilnej wersji serwisu dostępne są także porady dla osób szukających pracy.
– Mobilna wersja portalu to odpowiedź na oczekiwania naszych użytkowników – przede wszystkim specjalistów i menedżerów, którym często brakuje czasu na surfowanie po Internecie i przeglądanie najnowszych ofert pracy. Naszym celem było stworzenie funkcjonalnej platformy, która umożliwi szybkie i skuteczne przeszukiwanie zawartości portalu, w każdym miejscu i o każdej porze – także w czasie podróży pociągiem czy na lotnisku. M.pracuj.pl to przede wszystkim baza ofert pracy oraz precyzyjna wyszukiwarka, pozwalająca dotrzeć do ogłoszeń dopasowanych do oczekiwań użytkowników – mówi Paweł Leks, dyrektor ds. rozwoju produktów w Grupie Pracuj, do której należy portal Pracuj.pl.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.