Wakacje.pl wraz z Domem Mediowym Ad Net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod site-centric oraz user-centric realizowanych przez znane ogólnopolskie firmy Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A.. Pomiar obejmował oglądalność witryn internetowych oraz profil społeczno-demograficzny użytkowników witryny Wakacje.pl.
W sumie w badaniu wzięło udział ponad 45 tysięcy Internautów. Z zebranych danych wynika, że niewielką przewagę liczebną mają kobiety – 51,4 %. Kobiety niemal dwukrotnie rzadziej pozostają dłużej – tylko 5,2% na witrynie Wakacje.pl, natomiast w przypadku mężczyzn, aż 9,8 % stanowią dłuższe wizyty. Trudno tutaj o precyzyjne wnioski, ale wydaje się, że to mężczyźni mają decydujący głos w tworzeniu planów wakacyjnych.
Podobna tendencja pojawia się jeżeli porównamy grupy wiekowe. Dla grupy 15-24 lat dłuższe wizyty stanowią 3,8 %, a dla grupy powyżej 25 roku życia wynoszą około 10 %. Portal oglądają Internauci głównie z przedziału wiekowego 25-34 i stanowią 43% oraz z przedziału 15-24 stanowią 29 %.
Aż 48,3 % badanych portalu Wakacje.pl posiada wyższe wykształcenie, a 20,2 % niepełne wyższe. Pod względem profilu zawodowego z badań wynika, że ¾ użytkowników portalu stanowią pracownicy administracyjno-biurowi, dyrektorzy, kierownicy oraz samodzielni specjaliści. Pozostałą część stanowią uczniowie i studenci.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.