Wakacje.pl wraz z Domem Mediowym Ad Net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod site-centric oraz user-centric realizowanych przez znane ogólnopolskie firmy Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A.. Pomiar obejmował oglądalność witryn internetowych oraz profil społeczno-demograficzny użytkowników witryny Wakacje.pl.
W sumie w badaniu wzięło udział ponad 45 tysięcy Internautów. Z zebranych danych wynika, że niewielką przewagę liczebną mają kobiety – 51,4 %. Kobiety niemal dwukrotnie rzadziej pozostają dłużej – tylko 5,2% na witrynie Wakacje.pl, natomiast w przypadku mężczyzn, aż 9,8 % stanowią dłuższe wizyty. Trudno tutaj o precyzyjne wnioski, ale wydaje się, że to mężczyźni mają decydujący głos w tworzeniu planów wakacyjnych.
Podobna tendencja pojawia się jeżeli porównamy grupy wiekowe. Dla grupy 15-24 lat dłuższe wizyty stanowią 3,8 %, a dla grupy powyżej 25 roku życia wynoszą około 10 %. Portal oglądają Internauci głównie z przedziału wiekowego 25-34 i stanowią 43% oraz z przedziału 15-24 stanowią 29 %.
Aż 48,3 % badanych portalu Wakacje.pl posiada wyższe wykształcenie, a 20,2 % niepełne wyższe. Pod względem profilu zawodowego z badań wynika, że ¾ użytkowników portalu stanowią pracownicy administracyjno-biurowi, dyrektorzy, kierownicy oraz samodzielni specjaliści. Pozostałą część stanowią uczniowie i studenci.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.