Wakacje.pl wraz z Domem Mediowym Ad Net przeprowadziły badanie Prawdziwy Profil użytkowników serwisu turystycznego. Do badania użyto dwóch metod site-centric oraz user-centric realizowanych przez znane ogólnopolskie firmy Global eMarketing S.A. oraz I-Metria S.A.. Pomiar obejmował oglądalność witryn internetowych oraz profil społeczno-demograficzny użytkowników witryny Wakacje.pl.
W sumie w badaniu wzięło udział ponad 45 tysięcy Internautów. Z zebranych danych wynika, że niewielką przewagę liczebną mają kobiety – 51,4 %. Kobiety niemal dwukrotnie rzadziej pozostają dłużej – tylko 5,2% na witrynie Wakacje.pl, natomiast w przypadku mężczyzn, aż 9,8 % stanowią dłuższe wizyty. Trudno tutaj o precyzyjne wnioski, ale wydaje się, że to mężczyźni mają decydujący głos w tworzeniu planów wakacyjnych.
Podobna tendencja pojawia się jeżeli porównamy grupy wiekowe. Dla grupy 15-24 lat dłuższe wizyty stanowią 3,8 %, a dla grupy powyżej 25 roku życia wynoszą około 10 %. Portal oglądają Internauci głównie z przedziału wiekowego 25-34 i stanowią 43% oraz z przedziału 15-24 stanowią 29 %.
Aż 48,3 % badanych portalu Wakacje.pl posiada wyższe wykształcenie, a 20,2 % niepełne wyższe. Pod względem profilu zawodowego z badań wynika, że ¾ użytkowników portalu stanowią pracownicy administracyjno-biurowi, dyrektorzy, kierownicy oraz samodzielni specjaliści. Pozostałą część stanowią uczniowie i studenci.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.