Premium Club nowym klientem SARE

Program lojalnościowy Premium Club do prowadzenia działań e-mail marketingowych wybrał system SARE. O wyborze platformy zdecydował m.in. fakt spełniania przez SARE restrykcyjnych wymagań GIODO dotyczących ochrony danych osobowych.

– Dzięki SARE zyskaliśmy nowe medium w komunikacji z Uczestnikami naszego programu. Potrzebowaliśmy prostego w obsłudze systemu, pozwalającego na samodzielne wysyłanie e-mailingów i sprawnie generującego raporty. SARE spełniło nasze oczekiwania także w kwestii standardów oferowanych usług i ochrony danych osobowych. Starannie dobieramy pod tym względem naszych Partnerów – mówi Katarzyna Zubrzycka, Dyrektor ds. Marketingu, Kierownik programu Premium Club.

Do programu lojalnościowego Premium Club należy już ponad 1,1 miliona Uczestników. Wydano ponad 2 miliony kart. Premium Club wykorzystując platformę SARE wysyła do Uczestników programu 'Niezbędnik Premium Club’. Ten codwutygodniowy newsletter zawiera informacje o nowych nagrodach, produktach w katalogu nagród, sposobach gromadzenia punktów, nowych Partnerach i Patronach programu oraz specjalnych promocjach. Za pomocą SARE prowadzone będą także okazjonalne kampanie informacyjne.

Program Premium Club jest jednym z najpopularniejszych programów lojalnościowych w Polsce. To program wielopartnerski, którego Partnerami są: sieć stacji Statoil, restauracje Pizza Hut i KFC, sieć salonów EMPiK oraz Bank BPH. Programem objętych jest 370 punktów sprzedaży i ponad 500 placówek Banku BPH. Program Premium Club został stworzony dla osób, które oprócz codziennych zakupów chcą przy okazji zdobywać dodatkowe nagrody. Wystarczy przy zakupie okazać swoją kartę Premium Club i zarejestrować transakcję, dzięki czemu otrzymuje się odpowiednią ilość punktów. Zebrane na koncie punkty można wymienić na nagrody.

E-mail marketing jest zdecydowanie tańszy od tradycyjnych form komunikacji i dużo prostszy w realizacji. Dzięki niemu można komunikować się z otoczeniem ze stałą częstotliwością, a właśnie regularny kontakt jest jednym z podstawowych czynników budujących lojalność. SARE to pierwsze polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w systemie ASP. Umożliwia użytkownikowi samodzielne stworzenie mailingu, zarządzanie bazą adresową i obserwację wyników poszczególnych kampanii. Dostęp do systemu realizowany jest w modelu ASP, dzięki czemu program nie wymaga instalacji na komputerze użytkownika, a mailing może być wysłany z każdego miejsca na świecie.

– SARE jest narzędziem, które ułatwia regularny kontakt z klientami i w ten sposób buduje trwałe więzi konsumenckie. Lojalność jest tu słowem kluczowym. Dlatego cieszę się, że w naszym portfolio znalazła się firma, której profil działalności określony jest właśnie tym terminem – powiedział Krzysztof Dębowski, Brand Manager SARE.

http://www.sare.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top