PRESS-SERVICE Monitoring Mediów został Partnerem Branżowym Międzynarodowych Dni Marketingu PR i Reklamy RemaDays 2005, które odbędą się 22 -24 marca 2005 w Warszawie.
Impreza jest spotkaniem całej branży reklamowej, marketingu i PR. Umożliwia przegląd wszystkich narzędzi komunikacji marketingowej, a także zapewnia maksymalną efektywność firmom działającym w obrębie reklamy w zakresie prezentacji ich dorobku i ofert. RemaDays to największe wydarzenie marketingowe integrujące całą branżę. W tym roku bowiem impreza obejmuje po raz pierwszy zarówno sektor ATL jak i BTL.
Targom towarzyszy Kongres. Tematy wykładów i paneli poruszane na nim mają w założeniu objąć jak największy obszar komunikacji marketingowej. Program skonstruowany jest tak, by pokazywać przenikanie i wzajemne zależności dyscyplin marketingowych.
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów również będzie występował na Kongresie w dniu 22 marca w godzinach 13.30 do 14.00 prowadząc dyskusję na temat: 'Skuteczność Public Relations: badania czy monitoring’. Jako przedstawiciel PRESS-SERVICE Monitoring Mediów, wystąpi Prezes firmy Sebastian Bykowski, który prowadzi polemikę ze znanym autorytetem i badaczem PR, profesorem w Wyższej Szkole Informatyki i Zarządzania w Rzeszowie, Dariuszem Tworzydło.
'Ostatnie lata przyniosły z jednej strony wzrost zainteresowania mierzeniem skuteczności działań PR, a z drugiej rozwój technik pomiarowych. Niewątpliwie, firmy monitorujące media zanotowały wielki postęp pod względem technologii oraz dostępności cenowej swych produktów. PR-owcy niezbyt chętnie korzystają natomiast z narzędzia badania opinii, uważając je za kosztowne i skomplikowane. Nasze rozważania zmierzać będą do uzyskania odpowiedzi na pytanie: Czy rzeczywiście mają rację?’, mówi o zakresie swojego wystąpienia Prezes Sebastian Bykowski.
W czasie RemaDays odbywać się również będą Konferencje w dniach 22, 23 i 24 marca.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.