Portal Gazeta.pl, Gazeta Wyborcza i Program 1 TVP w przewrotny sposób będą obchodzić 22 lipca. W tym celu zorganizowano plebiscyt „PRL na kartki”.
Telewidzowie, czytelnicy i inernauci przez 5 dni – od 12 do 16 lipca – w zabawnym plebiscycie mogą głosować na cztery kategorie PRL-owych klimatów: Przedmiot pożądania, Nowa świecka tradycja, Wynalazki PRL-u oraz Problemy nierozwiązywalne.
To, czy papier toaletowy przebije sznurek do snopowiązałek, a wyrób czekoladopodobny etykiety zastępcze będzie wiadomo w czwartek 22 lipca. W Programie 1 TVP Jacek Fedorowicz w czterech specjalnych edycjach swojego ”Dziennika Telewizyjnego” przedstawi kategorie plebiscytu i skomentuje wybór internautów.
Ponadto w czwartek 22 lipca w Gazecie Wyborczej znajdzie się gra planszowa ”Jak przeżyć w PRL-u”. Natomiast do piątkowej (23 lipca) Gazety będą dołączone kartki na mięso, które przydadzą się do gry.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.