W dniu 18 kwietnia 2002 r. Prokom Software S.A. podpisał z firmą Sofrecom Polska Sp. z o.o. umowę o wykonanie usług informatycznych w ramach wdrożenia Pierwszej Fazy Systemu Obsługi Klientów w TP S.A. (Customer Relationship Management – „CRM”) realizowanego przez Sofrecom Polska Sp. z o.o.
Zakres usług, realizowanych przez Prokom Software, obejmuje migrację danych, zaprojektowanie i wykonanie platformy integracyjnej pomiędzy istniejącymi w TP SA systemami a systemem CRM, wsparcie uruchomienia systemu oraz przeprowadzenie szkoleń. Wartość kontraktu wynosi 17 280 tys. zł.
„Przy realizacji tego projektu wykorzystamy nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie zaawansowanych technologii integracyjnych. Podpisanie umowy umacnia pozycję Prokomu na perspektywicznym rynku dostawców rozwiązań CRM” – powiedział Ryszard Krauze, Prezes Prokom Software S.A.
Udział Prokomu jest wynikiem zapoczątkowanej w 2000 roku współpracy z Sofrecom, której formalną podstawę stanowi umowa o współpracy podpisana 18.01.2001. Rozdział zadań w przygotowaniu oferty dla TPSA oraz wykonaniu systemu w przypadku jej przyjęcia, został określony przez Sofrecom Sp. z o.o., PriceWaterhouseCoopers oraz Prokom Software S.A. w lipcu 2001.
Wpisy promowane
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.