Prokom wdraża CRM w TP SA

Opublikowano: 22 kwietnia 2002. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

W dniu 18 kwietnia 2002 r. Prokom Software S.A. podpisał z firmą Sofrecom Polska Sp. z o.o. umowę o wykonanie usług informatycznych w ramach wdrożenia Pierwszej Fazy Systemu Obsługi Klientów w TP S.A. (Customer Relationship Management – „CRM”) realizowanego przez Sofrecom Polska Sp. z o.o.

Zakres usług, realizowanych przez Prokom Software, obejmuje migrację danych, zaprojektowanie i wykonanie platformy integracyjnej pomiędzy istniejącymi w TP SA systemami a systemem CRM, wsparcie uruchomienia systemu oraz przeprowadzenie szkoleń. Wartość kontraktu wynosi 17 280 tys. zł.

„Przy realizacji tego projektu wykorzystamy nasze wieloletnie doświadczenie w zakresie zaawansowanych technologii integracyjnych. Podpisanie umowy umacnia pozycję Prokomu na perspektywicznym rynku dostawców rozwiązań CRM” – powiedział Ryszard Krauze, Prezes Prokom Software S.A.

Udział Prokomu jest wynikiem zapoczątkowanej w 2000 roku współpracy z Sofrecom, której formalną podstawę stanowi umowa o współpracy podpisana 18.01.2001. Rozdział zadań w przygotowaniu oferty dla TPSA oraz wykonaniu systemu w przypadku jej przyjęcia, został określony przez Sofrecom Sp. z o.o., PriceWaterhouseCoopers oraz Prokom Software S.A. w lipcu 2001.

http://www.prokom.pl

Sylwester KozakProkom wdraża CRM w TP SA

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.