Od 19 maja do końca czerwca trwać będzie w WP promocja oferty reklamowej portalu. Objęła ona takie produkty jak In-Stream VideoAd w telewizji internetowej Wirtualnej Polski – WP.tv, midbox i mini-skyscraper na stronie głównej oraz emisję boksu reklamowego w panelu RSS.
„Zależy nam na tym, by wyjść do reklamodawców z atrakcyjną ofertą promocyjną. Zdecydowaliśmy się objąć nią miedzy innymi na In-Stream VideoAd na WPtv. Telewizja internetowa WPtv notuje systematyczny wzrost liczby użytkowników i odsłon, a reklama emitowana w formie pre-roll in-strem jest bardzo skuteczna, bo zapewnia praktycznie 100% kontakt użytkownika z przekazem. Dodatkowo, reklama wideo w Sieci jest w pełni policzalna. Zdecydowanie łatwiej ją również targetować, np. stosując kontekst tematyczny. Klient kupujący reklamę in stream w WP otrzymuje, w ramach promocji, podwójną liczbę odsłon za tę samą cenę.” – wyjaśnia Arkadiusz Stępkowski, Kierownik Biura Reklamy Wirtualnej Polski.
Akcja promocyjna objęła także midbox (420×145 px) oraz mini-skyscraper (150×300 px) na stronie głównej WP. Teraz za kampanię jednodniową – 100% odsłon – klient Biura Reklamy zapłaci kwotę niższą o 40% od dotychczasowej ceny cennikowej. Dwutygodniowa kampania stałego boksu w panelu RSS kosztuje obecnie tyle, co – do tej pory – 7 dni emisji.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.