Google wkracza na rynek telewizyjnych reklam
Google wybrało inwestycję we Wrocławiu
Money.pl liczy zyski
IBM pomaga żołnierzom w Iraku
Nokia i Siemens – od teraz razem
Google wkracza na rynek telewizyjnych reklam
Gigant, który zdominował reklamę w wyszukiwarkach internetowych, ma chrapkę na rynek telewizyjny Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4036709.html?skad=rss
Google wybrało inwestycję we Wrocławiu
Centrum badawczo-rozwojowe internetowego giganta z Mountain View powstanie we Wrocławiu – dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Na początek pracę tam znajdzie 260 osób Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4036323.html?skad=rss
Money.pl liczy zyski
Kolejny udany rok portalu finansowego Money.pl. Spółka zanotowała w ub.r. 11 mln zł przychodów i 1,3 mln zł zysku netto Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4033885.html?skad=rss
IBM pomaga żołnierzom w Iraku
IBM przekazał amerykańskiej armii tysiąc translatorów, które tłumaczą na bieżąco z angielskiego na arabski i na odwrót. Urządzenie ma pomóc żołnierzom stacjonującym w Iraku. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=891392&source=rss
Nokia i Siemens – od teraz razem
Nokia Siemens Networks rozpoczęła swoją działalność. Spółka zapowiada prawdziwą rewolucję na rynku telekomunikacji. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=891001&source=rss
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.