Przegląd prasy 2007-08-20

Opublikowano: 20 sierpnia 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

Rozmowy za friko bez abonamentu
Amazon.com inwestuje w wolny rynek muzyki
Najtańsze Office 2007 – pakiet biurowy Microsoft za 199 zł
Google Maps dla każdego
33 mln kary dla TP

Rozmowy za friko bez abonamentu
Od startu Skype’a, który wypromował pojęcie telefonii internetowej, w branży telekomunikacyjnej wrze jak w ulu – nowych graczy i pomysłów jest bez liku. Głównie na Zachodzie. Ale i Polacy mogą mieć swoje pięć minut – gdańska spółka szykuje się do wejścia za granicę Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4384607.html?skad=rss

Amazon.com inwestuje w wolny rynek muzyki
Amazon.com zainwestował w serwis z muzyką, w którym cena utworów zależy od ich popularności wśród klientów. Firma uważa, że taki model wyceniania piosenek może być przyszłością internetowej dystrybucji muzyki Gazeta.pl
http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,68367,4378570.html?skad=rss

Najtańsze Office 2007 – pakiet biurowy Microsoft za 199 zł
Polski oddział Microsoftu postanowił zrobić użytkownikom prezent. Już od połowy września możliwy będzie zakup pudełkowej wersji Microsoft Office 2007 za jedyne 199 złotych. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=962647&source=rss

Google Maps dla każdego
W przyszłym tygodniu zadebiutuje ciekawe rozszerzenie usługi Google Maps. Umożliwi ono łatwe zintegrowanie map Google’a z blogami czy witrynami www. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=962025&source=rss

33 mln kary dla TP
Prezes UKE ukarał TP za niewykonywanie oferty określającej ramowe warunki umów o dostępie do lokalnej pętli abonenckiej i związanych z nim udogodnień. Interia.pl
http://nt.interia.pl/news?inf=962206&source=rss

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-08-20

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.