Przegląd prasy 2007-10-11

Opublikowano: 11 października 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , , , ,

TP SA do podziału? Wyraź swoją opinię
MSNBC kupiło Newsvine
Gazeta.pl z GMailem
Nowa odsłona Empik.com
Towar kupiony komórką reklamujesz u jego sprzedawcy

TP SA do podziału? Wyraź swoją opinię
Prezes Urzędu Komunikacji Elektronicznej (UKE) postanowił rozważyć możliwość wprowadzenia w Polsce funkcjonalnego, bądź strukturalnego podziału dominującego operatora – czytamy na stronach Urzędu. Regulator sądzi, że byłoby to uzasadnione, ale prosi jeszcze o nadsyłanie opinii w tej sprawie. (DI) Dziennik Internautów
http://di.com.pl/news/17781,1.html

MSNBC kupiło Newsvine
MSNBC przejęło Newsvine, jeden z najpopularniejszych na świecie serwisów tzw. dziennikarstwa obywatelskiego. Jest to pierwszy zakup MSNBC w jego 11-letniej historii. IDG.pl
http://www.internetstandard.pl/news/126446.html

Gazeta.pl z GMailem
Gazeta.pl uruchomiła nowy serwis G.pl, stanowiący agregator informacji zebranych ze wszystkich plotkarsko-rozrywkowych serwisów portalu. Na G.pl można także założyć specjalne konto w GMailu. IDG.pl
http://www.internetstandard.pl/news/126437.html

Nowa odsłona Empik.com
W tym tygodniu ruszyła nowa wersja sklepu internetowego Empik.com. Oprócz bazy produktów oferowanych przez sklep, w serwisie znalazły się również informacje o twórcach i wydarzeniach kulturalnych. IDG.pl
http://www.internetstandard.pl/news/126257.html

Towar kupiony komórką reklamujesz u jego sprzedawcy
Nie musimy już nosić ze sobą portfela ani kartykredytowej. Wystarczy telefon komórkowy. Swoją komórką możemyzapłacić za taksówkę, hamburgera w McDonald’s czy za kawę wautomacie. Warunek: w punktach tych musi działać system mPay(poznamy to po naklejkach). Specjaliści zapewniają, że płatnośćprzez… Gazeta Prawna
http://www.gazetaprawna.pl/index.php?action=showNews&dok=2066.205.0.39.2.1.0.1.htm

Sylwester KozakPrzegląd prasy 2007-10-11

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.